Originele LM velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemo

Senior Member
Vandaag even bij Versluis in Zoetermeer wezen kijken. Het viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, maargoed het is een kleine zaak en stond goed vol met mooie auto's!

Ik kwam er om wat LM velgen te checken. Tot mijn grote verbazing is er maar 1 model originele velgen die onder mijn F1 passen! Deze velgen zijn 99 euro per stuk dus wel een ontzettend gezellige prijs.

Zijn er toevallig nog andere originele F1 LM velgen (bijv bij grotere dealers)?
Ik wil nl echt niet langer met deze wieldoppen rondrijden..

Fabia

† In Memoriam
Wat dacht je van deze? Ze staan bij Vepreda in Spijkenisse.

Bijlagen

• !cid_Afb025.jpg
    !cid_Afb025.jpg
    43,1 KB · Weergaven: 44

nemo

Senior Member
Dat lijkt er meer op. Ik kon het ook alleen maar van een poster zien!
Weet je toevallig wat die kosten? En zijn ze 15"?

Fabia

† In Memoriam
Euuh, ff zoeken................aha gevonden: Allereerst bedankt voor u bezoek aan onze showroom. Heb het even nagekeken en de velg kost 159,- ex en 189,21 incl. btw, het is een 15" velg.

Hetzer

Forumguru
Vandaag even bij Versluis in Zoetermeer wezen kijken. Het viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, maargoed het is een kleine zaak en stond goed vol met mooie auto's!

Ik kwam er om wat LM velgen te checken. Tot mijn grote verbazing is er maar 1 model originele velgen die onder mijn F1 passen! Deze velgen zijn 99 euro per stuk dus wel een ontzettend gezellige prijs.

Zijn er toevallig nog andere originele F1 LM velgen (bijv bij grotere dealers)?
Ik wil nl echt niet langer met deze wieldoppen rondrijden..

Er passen genoeg velgen onder de F-1, namelijk ook alles wat op een O-1, F-2 en Roomster past gewoon op een F-1!!!!!!!!!!

Hetzer

Forumguru
Dan is hij zeer slecht op de hoogte!

precies, echt slecht op de hoogte!!!

Zelf heb ik op mijn Roomster ook F-2 velgen en hier zie je een F-1 met O-1 RS velgen, past perfect!!!!!!!!!!!!!!!, allemaal uitwisselbaar dus ( behalve 0-2 en Superb)

Bijlagen

• 3592707mb.jpg
    3592707mb.jpg
    45,7 KB · Weergaven: 41

Hetzer

Forumguru
Dat lijkt er meer op. Ik kon het ook alleen maar van een poster zien!
Weet je toevallig wat die kosten? En zijn ze 15"?

Ik heb ook originele Skoda 15"-velgen op mijn Roomster ,deze zijn behoorlijk wat goedkoper dan die donkere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.skodaforum.nl/board/vbgarage.php?do=view&id=53

en ze passen ook op de Fabia-1 , misschien iets voor jou???, kosten alleen bij deze dealer 299 euro , ipv 699 euro via de importeur

http://www.abmulderbv.nl/werkplaats/onderdelen/details/?aid=24004

Hetzer

Forumguru
dit zijn ook mooie velgen (black RS) , weliswaar 16 inch maar toch, erg mooi

Bijlagen

• image_34c5d8a16d150a16e518c0583b74ec6a.jpg
    image_34c5d8a16d150a16e518c0583b74ec6a.jpg
    76,7 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan