Originele matten octavia RS

Op aanraden van een mede forumgenoot hierbij ook een topic in het O1 gedeelte. Zoals de titel aan aangeeft ben ik op zoek naar een originele mattenset van een RS. Heb bij de dealer geinformeerd, deze konden ze niet meer leveren. Op een tip van een mede forum genoot op superskoda.com gekeken, deze hebben alleen de originele set die ik op dit moment al in de auto heb. Aangezien ik een RS look a like heb, zou zo'n mattenset niet mistaan en mijn huidige is na bijna 11 jaar wel op. Iemand hier nog goede tips waar ik deze zo'n set vandaan kan halen?

eriktv

Forumguru

eriktv

Forumguru
Hmm mijn zoektocht op andere Tsjechische onderdelensites heeft verder niks opgeleverd, de site die ik noemde heeft wel de grootste keuze. Lees op diverse fora regelmatig vraag naar de originele Octavia I RS Spider velgen; zelfs deze hebben ze nog:
ŠKODA OCTAVIA RS-ORIGINÁLNÍ KOLO SPIDER R16

Nu genoeg reclame gemaakt ;)

Ik heb het gemak dat ik de spullen bij familie in Tsjechië kan laten bezorgen, als ik daar volgende week ben. Mijn boodschappenlijstje bestaat vooralsnog uit
  • nieuwe logo's voor/achter/naafdopjes/sleutels
  • kofferbaknetje
  • rubberen matten
  • dopje dat ontbrak in plasticscherm onder voorraam (irriteerde mij mateloos...)
  • handvat bestuurdersdeur twijfel ik nog over, weet iemand of deze makkelijk te monteren is?? (link)

Joske

Forumguru
  • handvat bestuurdersdeur twijfel ik nog over, weet iemand of deze makkelijk te monteren is?? (link)

in mijn fabia 1 was dat bijzonder simpel, klikt er gewoon uit (mits wat beleid en plastic gereedschap) en dan is het kwestie van connectors voorzichtig los te maken. Meer is er niet echt aan. Zal eens kijken voor jouw O1 of het even eenvoudig is ;)

Zo, heb de instructie even in een bijlage gestopt. Je ziet, valt wel mee ;)

Bijlagen

• Removing and installing the driver door trim panel.doc
    145 KB · Weergaven: 2

eriktv

Forumguru
Bestelling ondertussen binnen zonder problemen, ook voor bevriende Škodabezitters nog wat zaken meegenomen. De makkelijke dingen zijn zonder problemen geïnstalleerd, resteren nog de nieuwe logo's op voor- en achterzijde. Verslag hiervan volgt nog wel.

@Joske, dank voor de handleiding, was inderdaad erg makkelijk. Ik moest alleen even over de angst heenstappen om de boel los te trekken bij krakend plastic :)

@Mike, als je nog steeds de RS-matten wil en niet al te veel haast heb, dan ben ik wel bereid om je bestelling in Tsjechië te ontvangen als we weer bij de familie daar zijn. Kost je dan alleen nog extra verzendkosten vanuit Groningen naar Rosmalen/Schiedam.

Antera

Donateur
Heb nog een setje RS wielen in 16 inch liggen en passen niet meer op mijn RS wegens grote remmen voorzijde. Mocht iemand er interesse in hebben ze liggen klaar om opgehaald te worden teab

Damn die is goedkoop daar. Ik denk dat ik wel wat dingetjes heb tegen die tijd. Heb al een paar interessante dingen gezien

Bovenaan Onderaan