Osram Xenonverlichting

Noord26

Forumguru
Ander soort lamp betekend een ander stekker, natuurlijk..

Verkeerde lampen gekocht helaas. Er is hier veel informatie beschikbaar op de site over inbouwen van Xenon in je auto. Je hebt after-market (geschikt voor H7 fitting) lampen en ballasten nodig. Je hebt nu lampen besteld voor een originele Xenon installatie.

ps. Deze lampen heb ik splinternieuw liggen in deze uitvoering (Osram Silverstar +30%) voor €150,- excl verzendkosten per set.. Scheelt toch aanzienlijk met de superskoda prijzen.

Antera

Donateur
Inderdaad de verkeerde je had H7 lampen moeten bestellen maar kan je in NL of bij mij ook bestellen. complete after market setjes en eventueel ook inbouwen. Setjes zijn dan canbus geschikt

Rallye

Forumguru
Even ter verduidelijking: xenonlampen zijn wezenlijk anders dan halogeenlampen en dus ook niet uitwisselbaar. Zo hebben xenons allerlei randapparatuur nodig en een hogere spanning. Je kunt dus niet je H7-lampen eruithalen en vervangen door xenon. Wel kun je inderdaad ook die randapparatuur ook inbouwen via een aftermarket xenon-setje. Zie bijvoorbeeld http://www.mbcaraudio.nl/642-mtec-professional-xenon-volkswagen-golf-vi.html zulke setjes zijn er wellicht ook voor de Superb.

Noord26

Forumguru
Een D1S is in feite een D2S lamp met de ballast erop gemonteerd, denk dat de TS daar wel rekening meer had gehouden.

z0rk

Nieuw lid
Een D1S is in feite een D2S lamp met de ballast erop gemonteerd, denk dat de TS daar wel rekening meer had gehouden.

Daarom dat ik inderdaad een D1S genomen had :(

Ik had op voorhand wat meer opzoekwerk moeten doen. Ik lees nu dat je de D2S lampen nodig hebt met een H7 adapter en een aparte balast. Een hele ombouwkit dus. Ik heb al een PM gestuurd om zo'n kitje te kopen ;)

Als iemand interesse heeft in de Osram D1S lampjes, ze zijn nog splinternieuw en zitten nog in de verpakking/bescherming, doe een eerlijk bod via PM...

Bovenaan Onderaan