Oud nieuws....

Ronnie

Forumguru
Om een topic te plaatsen moet ik mij toch maar weer eens voorstellen, alhoewel ik reeds 9 jaar op dit prachtige forum vertoef.
De vorige kennismaking is blijkbaar zoek geraakt tijdens een van de vele forum-updates.
Ik ben Ronnie, bijna 4500 berichten, 61 jaar en rijdende in een Cappucinobeige Fabia 1 combi,
255.000 Km, LPG G3, BKY motor en O2t versnellingsbak. (zie mijn profiel)

Nu ik toch zover ben maak ik maar meteen van de gelegenheid gebruik;

Ik ben voor mijn dochter op zoek naar een Fabia 1 Combi, eentje met de 1.4 16V motor.
Bouwjaar mag vanaf 2003 (eerder waren er geen 16V's volgens mij).
Kleur en km stand maken niet zoveel uit.
Prijs mag zo rond de € 1500 liggen.
We zijn al enkele weken op zoek op de bekende autosite's, bijvoorbeeld vandaag nog weer naar Harderwijk en Dronten gereden voor 2 Fabia's, echter beide afgetrapte bakken, eentje(Dronten) had zelfs nog forse verborgen frontschade!
Kortom: Alle tips zijn welkom!

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Bouwjaar mag vanaf 2003 (eerder waren er geen 16V's volgens mij).
Volgens mij wel. Ik heb begin 2002 proefgereden in de 1.4 16V en de 1.4 mpi. De 16V was me veel te nerveus, de 8V vond ik aanzienlijk aangenamer (rustiger) in de omgang dus die is het toen geworden.

Skoda-MAN

Forumguru
Welkom bij ons geweldige Skoda forum en bedankt voor de de goede raadgevingen tijdens je illegale periode :thumbsup:
Succes met zoeken .

turboturbo

Forumguru
Over oud nieuws gesproken.....

Dat jij een Fabia zocht voor je dochter is toch ook al heel lang....? Of wordt dit haar 2e ;)

Laatst bewerkt:

Ronnie

Forumguru
@turboturbo
Ik heb nog geen Fabia gevonden welke mij aanstaat, ben inderdaad al een tijdje zoekende.
Maar de tijd begint nu een beetje te dringen i.v.m. 2e kindje.......(nog anderhalve maand)
Ze heeft nu een 2 deurs Corsa zonder stuurbekrachtiging en krijgt het stuur amper nog rond......

turboturbo

Forumguru
Ah, oké!

Vraag me af of je prijs realistisch is, voor een model uit 2003. Ik heb vorig jaar mijn '03 Fabia met 155dKM verkocht voor 2750,- (vraagprijs 2950,-)

Misschien dat je er een met een defect kan vinden dat je zelf kunt repareren, gezien jij zo handig bent!

Edit: eentje met een hogere km stand maakt natuurlijk ook flink uit in prijs....

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat @turboturbo zijn vinger precies op de zere plek legt, als je dan weet dat hij een hatchback had, en dat die naar mijn idee net iets minder gevraagd zijn dan de combi's. Het zal best mogelijk zijn om voor de prijs van Ronnie een 2003 combi te vinden, maar dat zal waarschijnlijk of een probleemauto zijn, of hele hoge km-stand, of een auto die vol zit met butsen maar technisch wel in orde is.

Bovenaan Onderaan