Ronnie
Forumguru
Om een topic te plaatsen moet ik mij toch maar weer eens voorstellen, alhoewel ik reeds 9 jaar op dit prachtige forum vertoef.
De vorige kennismaking is blijkbaar zoek geraakt tijdens een van de vele forum-updates.
Ik ben Ronnie, bijna 4500 berichten, 61 jaar en rijdende in een Cappucinobeige Fabia 1 combi,
255.000 Km, LPG G3, BKY motor en O2t versnellingsbak. (zie mijn profiel)
Nu ik toch zover ben maak ik maar meteen van de gelegenheid gebruik;
Ik ben voor mijn dochter op zoek naar een Fabia 1 Combi, eentje met de 1.4 16V motor.
Bouwjaar mag vanaf 2003 (eerder waren er geen 16V's volgens mij).
Kleur en km stand maken niet zoveel uit.
Prijs mag zo rond de € 1500 liggen.
We zijn al enkele weken op zoek op de bekende autosite's, bijvoorbeeld vandaag nog weer naar Harderwijk en Dronten gereden voor 2 Fabia's, echter beide afgetrapte bakken, eentje(Dronten) had zelfs nog forse verborgen frontschade!
Kortom: Alle tips zijn welkom!
De vorige kennismaking is blijkbaar zoek geraakt tijdens een van de vele forum-updates.
Ik ben Ronnie, bijna 4500 berichten, 61 jaar en rijdende in een Cappucinobeige Fabia 1 combi,
255.000 Km, LPG G3, BKY motor en O2t versnellingsbak. (zie mijn profiel)
Nu ik toch zover ben maak ik maar meteen van de gelegenheid gebruik;
Ik ben voor mijn dochter op zoek naar een Fabia 1 Combi, eentje met de 1.4 16V motor.
Bouwjaar mag vanaf 2003 (eerder waren er geen 16V's volgens mij).
Kleur en km stand maken niet zoveel uit.
Prijs mag zo rond de € 1500 liggen.
We zijn al enkele weken op zoek op de bekende autosite's, bijvoorbeeld vandaag nog weer naar Harderwijk en Dronten gereden voor 2 Fabia's, echter beide afgetrapte bakken, eentje(Dronten) had zelfs nog forse verborgen frontschade!
Kortom: Alle tips zijn welkom!
Laatst bewerkt: