Oude prijslijsten Octavia rs 2018

dutchman79

Senior Member
Weet iemand waar ik een prijslijst kan vinden om de precieze opties die destijds op een Nederlandse Octavia rs 245 uit 6-2018 leverbaar waren te achterhalen ?

dutchman79

Senior Member
Oei dat is snel, dank je voor de informatie.
Helemaal top als je de Nederlandse prijslijst nog zou vinden.

hemi24

Forumguru
Wel prijslijsten van Nederlandse Octavia gevonden van 2018, maar die vermelden enkel de Ambition en de Style uitvoering en geen RS…

dutchman79

Senior Member
Jammer, ik wilde met zekerheid proberen af te vinken welke opties er naar de nieuwprijs destijds (€52.417) op moeten zitten voordat ik de rit van 150km naar verkoper onderneem.
Canton, panoramadak, verwarmde voorruit, parkeerassistent en afneembare trekhaak weet ik zeker iig.

hemi24

Forumguru
Gaat het verschil maken op een auto van 6 jaar oud/jong..?

Uiteindelijk gaat het om het toe te leggen bedrag, lijkt mij!

• Leuk
Waarderingen: EdK

dutchman79

Senior Member
Verkoper kan niet met zekerheid zeggen welke opties of pakketten erop zitten, daar gaat het me om voordat ik die kant op rijdt.

hemi24

Forumguru
Kun je dat op de foto’s niet zien dan?
Zoek je een wagen met een specifiek pakket of optie(s) dan?

Canon-Eye

Forumguru
Verkoper kan niet met zekerheid zeggen welke opties of pakketten erop zitten, daar gaat het me om voordat ik die kant op rijdt.
Dat kun je op basis van een prijslijst en/of brochure óók niet met zekerheid zeggen - daar staat altijd in kleine lettertjes vermeld dat "Wijzigingen in uitvoering en prijzen voorbehouden" zijn. En wat de al dan niet aanwezige pakketten betreft: daarvoor zou je op z'n minst de originele bestelbon moeten raadplegen en dat zal 'm niet worden, gok ik.

MarcoO2

Forumguru
Grappig dat de Engelstalige versie zo makkelijk te vinden is, terwijl de Nederlandstalige versie helemaal niet te vinden is. Ik kwam wel dit artikel op Skoda.nl tegen, maar daar heb je nog steeds niet veel aan.

Wat dan weer wél grappig is, is dat iemand dusdanig veel folders en brochures heeft, dat je ze gewoon kunt kopen. Inclusief de RS245 uit 2018 ;)

hemi24

Forumguru
Ik snap nog steeds het nut van die folder niet; al helemaal niet aangezien de kans groot is dat het om een geïmporteerde wagen gaat…

Of is het toevallig die rode uit Oudenbosch?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan