Ouwe rot...

heusinkveldb

Forumguru
Hallo mede forumers,

Mijn naam is Bernd en ik ben al mee meer dan 5 jaar actief hier, maar nog nooit echt de tijd genomen om me voor te stellen.
Ik rijd een Skoda O3 Combi Greenline Business in de kleur Race Blue. Een fantastische auto met een enorme ruimte.

Zoals bij velen hier is er nog weinig "standaards" aan mijn O3. Ik vind het dan ook leuk om via dit forum de mods te volgen en natuurlijk ook te delen en zo je auto persoonlijker te maken.

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
En welke spullen ga je verkopen ??
Want anders was je er nog niet achter gekomen dat je je nooit had voorgesteld...:D

heusinkveldb

Forumguru
En welke spullen ga je verkopen ??
Want anders was je er nog niet achter gekomen dat je je nooit had voorgesteld...:D

Haha, klopt helemaal.

De Skoda gaat eruit ergens begin volgend jaar. Opvolger is nog niet bekend.
Zit nog te twijfelen tussen een 308 SW GT-Line (Rouge ultimate)
Focus Wagon ST-Line (Desert Island Blue)
Seat Leon ST FR Ultimate Edition (Desire Red of Mistery Blue)
O3 zit ik nog over te twijfelen. Wellicht dat ze ergens nog een mooie uitvoering op voorraad hebben staan.

Onderdelen komen er dus te koop :D Heb er genoeg, ook de camera gaat er dan weer uit ;)
Dus houd de bazaar maar in de gaten....

RichTrip

Forumleiding
Moderator
En de nieuwe O4 dan? Die wordt over 1,5 week onthuld. 308 is al echt oud en veel minder ruim, zeker achterin.

heusinkveldb

Forumguru
En de nieuwe O4 dan? Die wordt over 1,5 week onthuld. 308 is al echt oud en veel minder ruim, zeker achterin.

Volgens mij kan je hem nog niet bestellen op korte tijd. Moet voor het einde van het jaar bestellen. Lease, loopt af op 2 Jan. 2020 maar mag nog wel even doorrijden maar geen maanden.

CDK

Forumguru
Succes met de handel en doe het jezelf niet aan om een Peugeot te kopen! O ja ook alsnog van harte welkom uiteraard!

HarrieSkoda

Forumguru
Welkom Bernd, en zoals eerder is aangehaald; dank voor je how-to.

Ook ik heb deze erbij gehad tijdens de inbouw. Ik denk overigens wel dat er nog een aanpassing toegebracht kan worden, dan wel een keuze voor de aansluiting van de sproeier. Ik app je nog wel even ;).

GJ M

Forumguru
Alsnog welkom! Jouw how to achteruitrij camera heb ik ook aandachtig gelezen. Zit er wel over te denken, maar durf nog niet aan. :lezen:

GJ M

Forumguru
@HarrieSkoda
1) weet nog niet precies wat de kosten zijn
2) De kabeltjes zelf aansluiten (ben geen expert met de soldeerbout...)
3) moet nog steeds kijken hoe groot dat gat van mij 2015 octavia is van de vergrendelknop. Verwacht wel groot genoeg

Bovenaan Onderaan