over 2 dagen ben ik de gelukkige eigenaar van een skoda fabia

ingrid1979

Nieuw lid
Ik heb vorige week woensdag een auto gekocht een skoda fabia 1.2 12v 47kw comfort.in de kleure stone grey.
Hij is van het jaar 2003 met bijna 24000 op de teller.
Zat een kleine beschadiging op maar dat word nu gemaakt maar vind het erg lang duren hij is nu al 3 dagen bij de spuiter.
Ik heb ook geen geduld op dat punt .
eind deze week zal het worden.

Groeten van ingrid:(

Gieliovd

Forumguru
Welkom

Welkom Ingrid,

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!

Moge je er veel veilige kilometers mee kunnen rijden.

:489:

Wachten duurt altijd verschrikkelijk lang, maar het resultaat mag er vast wezen! Zo'n spuiterij heeft er nog wel wat werk aan natuurlijk. Mogelijk uitdeuken, schuren, plamuren, voorbehandelen, behandelen, nabehandelen, aflakken... Dan al het in en uitpakwerk nog.

Heb je straks weer een auto die als nieuw is!

Klinkt als een leuke auto! Ik heb mijn Fabia combi ook pas net, en ben er erg blij mee. Ik heb hem echter particulier gekocht.

ingrid1979

Nieuw lid
is jammer genoeg niet eind van vorige week klaar dus zal het hopelijk woensdag worden.want ma en dins moet ik werken.
gewoon nog eventjes geduld en dan ben ik niet afhankelijk van openbaar vervoer en kan ik weer uitstapjes maken met mijn kinderen.:xyxthumbs:

groetjes Ingrid

joergarms

Senior Member
Heel veel plezier ervan.
Hopen dat dat de laatste schade is die eraan zat, maak er maar veel veilige kilometers mee.
Het zijn berefijne auto's.

ingrid1979

Nieuw lid
eindelijk

ik heb gisteren mijn nieuwe auto eindelijk gehaald .de schade is heel erg netjes gemaakt .ziet er heel erg super uit.
heb meteen een lange rit naar huis kunnen maken van eindhoven naar lelystad.
en meteen de radio ingebouwd enz.

Ingrid:grin:

Gieliovd

Forumguru
Feli nogmaals!!

Veel fijne/plezierige/stressloze/kindvriendelijke/veilige/zuinige kilometers gewenst!

Welkom bij het leger van Skoda rijders.

:xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan