Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Enyaq is net een mooie auto, tenminste niet doorgeslagen in het te modern willen ogen, jammer dat ze dat bij de facelift wel willen doen, al is het afwachten natuurlijk hoe het gaat worden. De designtaal zit wel goed bij Skoda tegenwoordig, itt Audi.
Mladá Boleslav, 17 December 2024 – Škoda has released exterior sketches of the new Enyaq and Enyaq Coupé, offering a first glimpse of the major design update for its all-electric best-seller. The sketches highlight key elements of the Modern Solid design language, including a reimagined front...
Ik vind de neus van de Elroq niet zo heel gek hoor. De huidige neus vind ik mooier maar het is i.m.o. geen achteruitgang. Ik ben niet zo'n fan van die gestapelde koplampen zoals je de laatste tijd veel ziet bij o.a. Kia, Hyundai en Citroën, en ook bij de Kodiaq 2 vind ik het niet echt mooi. Maar tot zover bij de Elroq lijkt het me vrij goed gelukt. Heb hem nog niet live gezien overigens.
Hopelijk laten ze de rest van de Enyaq wel intact want die kunststof wielkastranden hoeven voor mij echt niet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.