Pa aan de Yeti

ZeroNRG

Senior Member
De kogel is eindelijk door de kerk, m'n vader gaat aan de Yeti.

Aflevering: 2e week februari 2010

Specificaties:
* trekhaak + adapter en kentekenplaat
* stootstrips op portieren en deco strips voorzijde (kleine streepjes bij voorbumper)
* Storm Blue metallic lak
* Lima velgen Spectrum
* Cruise control
* Afstandsbediening centr. vergrendeling
* Middenarmsteun voor
* Radio cd speler Swing
* Reservewiel
* Sunset donkere ramen achter
* Alu inleg bij voorzijde bumper (groot) en achter onderzijde bumper
* Spiegels en handgrepen en dakrails zijn zwart (zilvere dakrail is nog niet leverbaar in Nederland, wel in Duitsland)

Qua uitrusting en afbeelding, zie accesoire boekje voorin, Storm Blue uitvoering

Al met al is het een uitgebreide versie van de Active Plus

De auto wordt afgeleverd door Swarttouw in Barendrecht, reisafstand en 3 jaar extra garantie (2 jaar fabriek dus het is +3 jaar, 5 jaar totaal) waren voor hem de doorslaggevende factor

Hadden ze deze auto eerder gehad (als in 2007) had ik ook een Yeti gereden :680:

MarcoO2

Forumguru
Mooie wagen in deze configuratie! Daar zal je pa (en jij...) best wel plezier aan beleven!

nemo

Senior Member
Cool dat je pa hem heeft gekocht! Ik weet nog hoe blij hij keek na die proefrit bij Vepreda! Mooie kleur ook voor de yeti.

ZeroNRG

Senior Member
Het uiteindelijke doel voor m'n ouders is het fietsen buiten de regio Hoekse Waard, vandaar de trekhaak. De electrische fietsendrager komt er nog aan en kunnen ze eindelijk fatsoenlijk op vakantie met z'n 2-en

Cool dat je pa hem heeft gekocht! Ik weet nog hoe blij hij keek na die proefrit bij Vepreda! Mooie kleur ook voor de yeti.

Hij is echt alle dealers in de regio afgeweest, heeft er in totaal 4x in proefgereden :shocked:

Maar ook blij & benieuwd naar jou Nemo v2

nemo

Senior Member
Hij is echt alle dealers in de regio afgeweest, heeft er in totaal 4x in proefgereden :shocked:

Maar ook blij & benieuwd naar jou Nemo v2

Zoooo ik ben ook benieuwd naar Nemo2, kan echt niet wachten!! Kan ik misschien eens zonder shock weg na een Wintercheck haha.

ZeroNRG

Senior Member
Ik neem aan dat dit dan de 1.2 TSI is Zero?

klopt helemaal, hij heeft ook proefgereden in de 1.8 TSI, echter vond hij het prettiger om een 1.2 te nemen.
Deze is zuiniger en meer meer dan 105pk heeft hij toch niet nodig.

cvegreen

Forumguru
Zo zo Zero , dat klinkt best aardig wat jou pa in bestelling heeft staan.
Een mooie yeti vind ik mooi.
Er staan hier bij de skoda garage waar ik regelmatig passeer , 3 yeti's met de witte plastiek nog op de wagen , dus nagelnieuw . Alle 3 in een ander kleurtje en andere velgen , was wel leuk om ze zo te zien staan , alleen jammer dat ze nog hun reis jasje aanhadden ( witte plastiek )
Der stond ook eentje bij in storm bleu . Was best wel mooi op die wagen.
Bij die naam velgen kan ik mij momenteel niet veel voorstellen . Eens hij er is , zal ik de foto's wel kunnen bewonderen neem ik aan .

Hetzer

Forumguru
Mooie Yeti, waar heeft je vader hem uiteindelijk besteld in Spijkenisse of ergens anders??

emiel

Nieuw lid
vraagje
het reserve wiel hoe ziet dit uit,welke maat, thuisbrenger?
en hoe is de afwerking in de kofferbak? foto?
bij dealer geen duidelijke uitleg
bvd Emiel

Melis

Lid
reserve wiel

vraagje
bvd Emiel

Het is een gewoon reserve wiel 16 inch en ligt gewoon in je kofferbak. De afwerking is gewoon met een mooie plaat.

Wasmachineman

Forumguru
vraagje
bvd Emiel

Geen duidelijke uitleg ?
Je koopt geen geen warm broodje hoor !
Dit mag of moet je eisen.
Dit is een tekortkoming van de dealer anders.

LenK

Forumguru
vraagje
bvd Emiel
Heb je toch geen uitleg van de dealer voor nodig? Als je daar bent kun je toch kijken in de auto. Heb je meteen een antwoord op alle vragen.
Op autoweek.nl zie je in ieder geval foto's van de kofferbak.

EdK

Forumguru
Standaard geen reserve wiel en dus een setje reparatie spullen op basis van één of andere vloeistof erin spuiten !
Dan als optie een volwaardig rezerve wiel te krijgen ! Dit is een normale band op stalen velg gemonteerd ! meen voor 70 eurie maar kun je terug vinden in prijslijst !

Maar vreemde zaak als de verkoper dit niet weet, en nu hoeft hij ook niet alles te weten maar kan dan wel één en ander uitzoeken !
Mijn dealer verkoper loopt dan even naar collega's aan de balie of in de garage zelf bij de monteurs ! maar krijg wel een antwoord !

Bothje

Heel gewoon lid
vraagje
bvd Emiel
Vraag komt een beetje vreemd over......
Ben je wel bij de dealer geweest? Had je waarschijnlijk ook zelf even kunnen kijken, niemand die je dit weerhoudt.

Bijlagen

• IMG_2736.jpg
    IMG_2736.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 58
  • IMG_2737.jpg
    IMG_2737.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 45
  • IMG_2738.jpg
    IMG_2738.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 47
  • IMG_3052.jpg
    IMG_3052.jpg
    87 KB · Weergaven: 39
  • IMG_3054.jpg
    IMG_3054.jpg
    86,4 KB · Weergaven: 45

Melis

Lid
wiel

Het is een volwaardig wiel en aan beide zijde van het wiel zit een bak waar je spullen in kan doen. Maar onder de rechte bak zit nog een bak met de krik en dergelijke. Tenminste bij mijn ambition. De plaat die op het reserve wiel ligt heeft aan de zijkanten twee opklapbare delen zodat je niet de heel plaat hoeft op te tillen om bij de bakken te kunnen. En met de ambition heb je haken aan de zijkant en als je dan een tas heb kan je die aan de haak hangen en in de bak laten zakken. Het is maar hoe je het gebruikt. Maar het is mooi afgewerkt.

vraagje
bvd Emiel

emiel

Nieuw lid
bedankt voor de uitleg dat het een gewoon reserve wiel is en de kofferbak mooi afgewerkt is met nog diverse bergruimtes naast het reservewiel:

ps. ik ben bij meerdere dealers geweest en geen had er een Yeti staan met reservewiel en wisten ook niet precies hoe het afgewerkt zou zijn

Bovenaan Onderaan