Paar korte vraagjes voordat O2 besteld gaat worden

Tallguy

Forumguru
1 feb kan ik, als het goed is, de O2 gaan bestellen. Nu zit ik nog naar een paar dingetjes te kijken waar ik niet direct antwoord op kan vinden, dus ik hoop op jullie steun /forum/images/graemlins/tongue.gif
1. De displayverlichting van een O2 is, net als bij de Fabia, gewoon groen, toch?

2. Zitten in de Elegance uitvoering alleen voorin speakers of ook achterin?

3. Heeft iemand ervaring met de Parrot BT carkit(s)? Ik zie op de site van PDAshop bijv een BT carkit die ook nog eens een GPS optie heeft. Lijkt me makkelijk voor mijn BT GSM. Voordeel is dat die Parrot carkits aangesloten kunnen worden op je speakers en je geen mutebox nodig hebt.

4. Sieruitlaat (zie ook mijn andere topic). Hoe wordt die bevestigt en kan je dat zelf doen of meot het per se via de dealer?

ougie

Forumguru
Re: Paar korte vraagjes voordat O2 besteld gaat wo

1. Juist gewoon groen (rustige kleur, niet zo schreeuwend)
2. Zie Erikje, mooie duidelijke foto's trouwens.
3. Helaas geen ervaring.
4. Sieruitlaat, je bedoeld zo'n grome eindstuk? Als je een ijzerzaagje hebt, en je weet die te gebruiken is het geen probleem. Let wel even op de diameter, en bij diesel heb je er twee nodig. /forum/images/graemlins/473.gif

Tallguy

Forumguru

Okay...speakers zien eruit zoals ze ook in mijn Golf IV zaten. Hoeft niet slecht te zijn, we zien wel.
Kleur is nu ook duidelijk.

VEEJAY

Forumguru

het schijnt de plaatsing te zijn die akoestisch negatief uitvalt.

LazyLee

Nieuw lid

1. Inderdaad gewoon groen, behalve MaxiDot: die is blauw...

Deje

Lid
Ik heb de standaard speaker-set maar wel in combinatie met een Pioneer radio / CD en dat klinkt echt niet slecht!
Zeker niet minder dan mijn vorige Golf4 variant met 8 speakers...
/forum/images/graemlins/471.gif

Droopy

Actief lid
Ik zelf heb sinds 2 weken een parrot 3100. Werkt allemaal OK en als grote voordeel voor een heleboel telefoons (geen merk verplichting). De sets met GPS hebben/hadden het nadeel dat de verbinding met de GPS werd verbroken indien de telefoon ging, en deze niet altijd opnieuw werd opgebouwd. Misschien is het opgelost, maar kijk hier na. Voor de rest prima (zoek op dit forum ook op Parrot staat genoeg over.

Olaf

Lid

Ik heb ook een Parrot (CK3000) en deze werkt perfect. Tevens heb ik een Bluetooth GPS module achterin liggen (aangesloten op 12v aansluiting) met een externe antenne naast het raampje.

Tallguy

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb ook een Parrot (CK3000) en deze werkt perfect. Tevens heb ik een Bluetooth GPS module achterin liggen (aangesloten op 12v aansluiting) met een externe antenne naast het raampje.

[/ QUOTE ]

OK, ik heb inmiddels besloten om ook voor de CK3000 Evolution te gaan. Gisteren maar weer eens met de dealer gesproken waar ik de O2 wil gaan bestellen. Aangegeven waar ze 'm zouden kunnen bevestigen, en dat zijn mooie plekjes (onder de pook of onder de middelste ventilatieroosters).

Ook met de dealer gesproken over de dubbele chromen uitlaatpijpen. Degene die hij had liggen (waren niet de nieuwste) hadden de uitgang voor de uitlaat aan de onderkant. Je schuift die er dus overheen en zaagt niet af. Reden was, volgens de dealer, dat je anders elke week aan de slag kan om de roet en zooi van de chromen pijpjes af te poetsen.

Nu moet ik nog uitzoeken of ik de kabel die ik nu gebruik voor mijn GPS muis duur hun kan laten vervangen door een 'straight' kabel, dus niet zo'n opgerolde. Muis zit nu via sigarettenaansteker aangesloten met een stekkertje aan de muis kant. Aangezien ik de muis en PDA nog wel eens in een andere auto gebruik (ambulance) wil ik wel de mogelijkheid houden om de muis los te kunnen koppelen. Misschien via klittenband op het dashboard in een hoekje?
Tips zijn welkom /forum/images/graemlins/smile.gif

/forum/images/graemlins/ot.gif Misschien, maar ik vraag me af af er ook een oeps-functie op de centrale vergrendeling zit, mocht ik per ongeluk de auto openen(bv. sleutel in broekzak), gaat hij dan ook naar 20 seconden weer op slot? /forum/images/graemlins/confused.gif

Henny

Actief lid

Ja net als alle VW auto's. Als je hem opent met de afstandbediening en je opent niet één van de deuren, dan sluit die automatisch weer, na een halve minuut ofzo, misschien wel 20 seconden. De O1 deed dat dus ook al.
Wat velen niet weten (is me gebleken in de familie: Leon, Passat) is dat als je met de sleutel in het slot de auto opent en dan even vasthouden op openen, dat dan alle ramen tegelijk opengaan. Prettig als ie een tijdje in de brandende zon heeft gestaan in Zuid-Frankrijk b.v..

Erikje

Actief lid

@henny, dat kan bij mijn A4 ook, via het vasthouden van de open-toets op de a.b. Kan dat toevallig ook met de a.b. van de O2?

Wat velen niet weten (is me gebleken in de familie: Leon, Passat) is dat als je met de sleutel in het slot de auto opent en dan even vasthouden op openen, dat dan alle ramen tegelijk opengaan.

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/1761.gif Bedankt voor de tip. /forum/images/graemlins/tongue.gif

higgy

Forumguru

't Is een oude tip, maar blijkbaar wist niet iedereen hem.

Sterker nog: je hoeft de sleutel niet in het slot te steken hoor. Houd de open-knop van je a.b. maar eens lang ingedrukt. Zelfde effect. En uiteraard sluit je door lang op de sluit-knop te drukken.

Tallguy

Forumguru
Ik zelf heb sinds 2 weken een parrot 3100. Werkt allemaal OK en als grote voordeel voor een heleboel telefoons (geen merk verplichting). De sets met GPS hebben/hadden het nadeel dat de verbinding met de GPS werd verbroken indien de telefoon ging, en deze niet altijd opnieuw werd opgebouwd. Misschien is het opgelost, maar kijk hier na. Voor de rest prima (zoek op dit forum ook op Parrot staat genoeg over.

[/ QUOTE ]

Hoe heb je de microfoon boven aan je plafond gekregen? Ik ga dat ding nl zometeen inbouwen en vraag me af of je het plafond een beetje makkelijk los kan krijgen hiervoor.

ik heb zelf naar aanleiding van een ander draadje het microfoontje op de stuur console laten zetten.
werkt perfect geen windgeruis en een natuurlijke manier van praten.
ik heb er een foto bij gedaan die bij het draadje stond.

Reizende

Actief lid

@henny, dat kan bij mijn A4 ook, via het vasthouden van de open-toets op de a.b. Kan dat toevallig ook met de a.b. van de O2?

[/ QUOTE ]

Erikje, dit kan ook op de O2! Moest mijn broertje (verkoopleider bij Opel..) me notabene op wijzen..
Leuke extra.

Erikje

Actief lid

Reizende, da's mooi, is een prettige optie als het warm is buiten!

Bovenaan Onderaan