Mnrangelier
Nieuw lid
Hallo Allemaal,
Ik ben hier nieuw en heet Alex en kom uit Apeldoorn,
Omdat ik al een tijd je opzoek ben na een andere auto, kwam ik dus uit bij de Skoda Fabia met een 1.4mpi 65 pk dacht k ?
Nu lees je over de motor hier van tegenstrijdige reacties,
Maar wat k nou ik graag van jullie zou willen weten is het volgende.
Ik kan een Skoda 1,4 mpi kopen met bijna alle functies dus airbag 2x verwarme elc. spiegels etc etc, KM stand van deze auto is rond de 33.000 en orgineel, en van oudere mensen geweest 1e eigenaar.
Nu is mij vraag, zit in de auto ook een boordcomputer?
Ik kan ook een skoda fabia kopen met een ton op de teller, alleen heeft deze als extra ABS en boordcomputer voor de rest is alles hetzelfde? alleen is deze 500 goedkoper, en ook 1e eigenaar
Is die ABS is zo zinvol, en hebben jullie tips?
Ik ben hier nieuw en heet Alex en kom uit Apeldoorn,
Omdat ik al een tijd je opzoek ben na een andere auto, kwam ik dus uit bij de Skoda Fabia met een 1.4mpi 65 pk dacht k ?
Nu lees je over de motor hier van tegenstrijdige reacties,
Maar wat k nou ik graag van jullie zou willen weten is het volgende.
Ik kan een Skoda 1,4 mpi kopen met bijna alle functies dus airbag 2x verwarme elc. spiegels etc etc, KM stand van deze auto is rond de 33.000 en orgineel, en van oudere mensen geweest 1e eigenaar.
Nu is mij vraag, zit in de auto ook een boordcomputer?
Ik kan ook een skoda fabia kopen met een ton op de teller, alleen heeft deze als extra ABS en boordcomputer voor de rest is alles hetzelfde? alleen is deze 500 goedkoper, en ook 1e eigenaar
Is die ABS is zo zinvol, en hebben jullie tips?