Paar vragen tuning Skoda Octavia Mk.1

Octaviapower

Actief lid
Ik wou even wat vragen of mensen hier al ervaring mee hebben en of ze er mij mee kunnen helpen.
ik ben bezig om mijn Octavia uit 2003 wat te tunen en er wat meer performance uit te halen.

Vraag 1: Heeft iemand ervaring met een coilover set die zowel in hoogte als in hardheid te verstellen is en wat is aan te raden?

Vraag 2: Moet je bij verlagen rekening houden dat er iets in de weg kan zitten zoals de ARB (Anit Roll Bar) of de aandrijfassen (ik heb een 1.8T FWD)?

Vraag 3: Heeft iemand ervaring met een Strut Bar voor in de auto en wat raad je aan?

Vraag 4: Ik wil ook nog een andere ARB en heeft iemand hier al een andere inzitten en wat zijn de ervaringen bij het monteren?

Al deze vragen kan ik je helaas niet echt bij helpen met advies, maar als je echt wat aan de performance wil doen, kan ik je zeker aanraden om de wagen te laten chiptunen mocht dit nog niet gebeurd zijn. Mocht je dit niet zeker weten, zou je kunnen overwegen om jezelf op te geven voor een dyno run bij de nazomer meet bij vag-techniek. Zie dit topic: http://www.skodaforum.nl/forum/thre...ting-rollenbank-met-korting-bbq.21411/page-12, op pagina 11 vind je wel het meest actuele opkomst lijstje ;)

Bovenaan Onderaan