Panoramadak sluiten van buitenaf

Kodiaq 2 Sportline 2025 - volgens de gebruiksaanwijzing moet het panoramadak gesloten kunnen worden middels het aanraken van de sensor op het handvat. Iemand ervaring mee, want iknkrijg het niet voor elkaar….

Thanks @hemi24 meteen even geprobeerd. Auto geopend, contact aan, zonnedak schuin open, contact uit. Uitgestapt en auto gesloten door kort de sensor aan te raken. Na sluiten mijn vinger 15 seconden op de sensor gehouden zonder resultaat, muv van dat de auto in de eerste seconde weer een sluitactie deed....

hemi24

Forumguru
Werken al je ruiten wel correct?
Dat wil zeggen, gaan ze wel allemaal automatisch helemaal open en dicht met het aantikken van de ruitschakelaar?

Werken al je ruiten wel correct?
Dat wil zeggen, gaan ze wel allemaal automatisch helemaal open en dicht met het aantikken van de ruitschakelaar?
yup, maar als ik ze laat open staan gaan ze bijvoorbeeld ook niet dicht met het lang vasthouden van de sluitknop op de sleutel, had ik wel verwacht

hemi24

Forumguru
Daarom nogmaals de vraag:

Gaan alle ruiten automatisch helemaal dicht met eenmalig aantikken van de ruitschakelaar?

Ik heb het idee, dat één van de ramen de eindstand kwijt is en dat het comfortsluiten daardoor niet werkt…

Bovenaan Onderaan