Zie topic 'Gordel waarschuwingsfunctie (achter)’. Daar (heeel veel draadjes terug...) maak ik al melding van het hoogteverschil van het open dak. Samen met het niet functioneren van de waarschuwingsfunctie geen gordels dragen op de achterbank, het ontbreken van: de tassenhaak onder het handschoenenvak, de fotoclip op de radio en de clip links tegen de binnenzijde van de voorruit heb ik die zaken al lang geleden kenbaar gemaakt bij mijn dealer. Die herinner ik elke maand aan die mail en ik vraag hem om een teken van leven te geven. En die presteert het om nu helemaal niet meer te reageren:icon_smile_dead:. Eerst een verhaal dat hij het bij Pon heeft aangekaart en na maanden nog steeds geen antwoord. Heel frustrerend. Na alle meldingen alleen al op dit forum over het hoogteverschil van het dak (inderdaad, ook bij mij aan de bestuurderszijde hoger) lijkt het me toe dat er een constructiefout in zit. Overigens, ik pas met mijn prettige lengte van 2.06 m

goed onder het schuifdak, waarbij ik de stoel wel maximaal op de onderste stand heb staan.