Parkeersenoren voor

Hallo
Een van mijn parkeersenoren voor (binnenzijde) is naar binnen 'gedrukt'. Hoe kom ik hierbij, wat moet ik (hoe) demonteren.
Dank voor de hulp!
g,Ruud

@El Fuego ; antwoord wat ik kreeg was dat producent van component de vraag niet aan kan, en het daarmee (tijdelijk?) van de uitrustingslijst is gehaald.

Ik heb waarschijnlijk mijn bericht verkeerd gepost en wel in het Octavia forum, kan een moderator deze verplaatsen want ik frustreer blijkbaar de Octavia rijders.

CDK

Forumguru
Nee, eenmaal leek me voldoende.
Zie Lid 46.
g,Ruud
het is wel zo netjes (en volgens de regels die je geaccepteerd hebt om lid te worden van dit forum) om dat wel te doen :jaja:
Ook kan je daarna in de forumbazaar (mini marktplaats) je auto gerelateerde spulletjes verkopen, zonder jezelf voor te stellen kan je daar geen gebruik van maken.

Antera

Donateur
Bumper eraf helaas. Zitten vast geklemt en mogen normaal gezien niet zomaar van hun plek schieten

Bekijk bijlage 34073

Is het mogelijk alleen de gril te demonteren? Dan moet ik er wel bij kunnen (binnenste sensor). Als ik de bouten eruit neem, kan ik de bovenzijde van de 'bumper' naar achtertrekken en met mijn hand bij de sensor, wil ik deze weer vastlijmen heb ik iets meer ruimte nodig.
g,Ruud

Bijlagen

• Clipboard01.gif
    Clipboard01.gif
    347,2 KB · Weergaven: 15
Heb het zelf opgegeven, de dealer heeft ze gemonteerd. Overigens zatenze 'gewoon' vast met een flink plakkaat kit, dit had dus losgelaten.

Bovenaan Onderaan