Parkeersensor achterkant links defect?

Sinds vorige week opeens een rare hoge piep ipv de vertrouwde piepjes bij achteruitrijden.
Vermoeden rees dus dat er een parkeersensor overleden was.

Na de "tikjes" controle blijkt dat de linker parkeersensor niet tikt. De rest wel.

Nu is de linker die bij de uitlaat zit en dit is net diegene die het moeilijkst te bereiken is van onder af.
Ik kom er net niet bij als ik m'n hand langs de uitlaat wurm...

Is er ook nog een andere "makkelijke" mogelijkheid om erbij te kunnen komen, zonder dat ik de gehele bumper moet gaan verwijderen?

Weten jullie trouwens nog een adresje waar ik een parkeersensor op de kop kan tikken? Liefst in dezelfde kleur als de auto (die gekke rood/bruine kleur)????

Alvast dank!!
Johan

Super, had ik niet zo snel bij Ebay nagedacht...

Ik zie een heleboel verschillende sensoren. Neem aan dat ik artikelno. 7H0 919 275C moet hebben?
Tenminste, die lijkt mij het meest erop. Ook daar weer verschillende kleuren en prijzen :)

:thumbsup::thumbsup:Super dank je wel!!!!
Gelijk maar 2 stuks besteld. Heb ik er één op reserve :D

Nu alleen even een lakstift op de kop zien te tikken, zodat het één geheel lijkt.

Iemand nog een tip om niet de hele bumper te hoeven demonteren om bij de linker parkeersensor te komen?

ertromp

Forumguru
Ik vrees dat je toch echt de bumper zult moeten loshalen
Wellicht eerst eens de achterkant opkrikken om te kijken of je het dan beter kunt zien en wellicht toch zonder demontage bumper de sensor kunt bereiken :pieker:

Michelv.

Forumguru
Als je bij een goede verkoper op ebay de sensoren besteld kan je hem gespoten in elke kleur die je wilt thuis bezorgt krijgen, heb ik laatst ook gedaan.

Bovenaan Onderaan