Parkeersensor bumper los gekomen.

Heren,
Ff een vraagje: 1 van mijn pakeersenoren in mijn achterbumper is losgekomen van mijn fabia 2 en
in de achterbumper gevallen!
in mijn beleving doet ie het nog aangezien hij afgaat als ik hem in zijn achteruit zet.

weten jullie misschien hoe ik hem weer terug kan zetten zndr de hele bumper er af te halen
en weten jullie hoeveel het ongeveer kost als ik het laat doen door de dealer?
en hoe dat kan komen?

alvast bedankt voor jullie racties

Joske

Forumguru
Kan je er langs onderen niet aan?

Ps. Logisch dat hij afgaat als hij je bumper ziet? Of hoe ver zit ie naar achter?

hij is er echt in gevallen en via onder zit er een stang in de weg.
en gelukkig dat ie de bumper nog ziet hoef ik hem niet te vervangen hoij doe het nog.:thumbsup:

Joske

Forumguru
Dan zal je bumper er af moeten. Nu geen Elsawin bij de hand om eens te kijken hoe het zit. Zal morgen eens kijken, goed? ;)

Joske

Forumguru
Oei, ja sorry :bloos:

Is werkplaatshandboek dat de garage ook gebruikt, kijk even in de kennisbank, zul je vast wel een paar bijdrages van mij vinden. Komt allemaal uit Elsa(win). ;)

Noord26

Forumguru
Heb het ook gehad. Garage kreeg erg veel auto's binnen op dat moment. Vandaaltjes die ze naar binnen zouden duwen.

Dat wimpelde ik af omdat onze toen in de inpandige garage stond.

Beide konden gelijk hebben natuurlijk. Bumper moest er vanaf, maar werd onder het mom van vaste klant verholpen.

Ik heb het ook gehad bij een Octavia. Door kun je er helaas niet bij zonder de bumper eraf te halen. Dat is niet heel moeilijk, maar er moet wel een hoop los...als dat bij de Fabia hetzelfde is dan zal het niet goedkoop zijn bij de dealer.
Overigens is de constructie bij de Octavia best vreemd..hij zit met dubbelzijdige tape vastgeplakt.

Ik heb nog geprobeerd om er iets op te lijmen zodat ik het terug kon trekken zonder de bumper eraf te halen, maar dat lukte me niet (toen dacht ik nog dat ze geklikt zaten)

zedrak

Lid
Beste, ik ben wel benieuwd hoe deze vastzit. Bij de fabia 1 was het een eitje, alleen veel schroeven. Ik ben benieuwd naar de ervaring als dit euvel is opgelost.

Bovenaan Onderaan