Parkeersensoren achter in Octavia II

Stakie75

Senior Member
Ik heb gisteren mijn O2 EBL opgehaald en nu valt het me op dat de parkeersensoren achter het niet doen.
Afgelopen week hebben ze er een trekhaak ondergezet, maar volgens de dealer zou dat niet uitmaken.
Ik heb in deze auto ook proefgereden, 2 weken geleden en nu ik er aan terug denk, toen deden ze het ook niet achter.
Ik heb al gekeken in het boekje of je misschien iets aan en uit kan zetten, maar volgens mij moeten ze standaard aan staan.

Iemand een idee?

Verder staat ook bij de cornerfunctie niet aan.
Auto is niet/wel via dealer geleverd, company policy (heel verhaal, maar valt niets tegen in te brengen), dus langs de dealer gaan zal ook weinig uitmaken :(

Voor de rest, wat een heerlijke auto. Ben nog steeds blij dat ik Lava blue heb gekozen en toch niet zwart. Scheelde ook in levertijd, 2 weken of enkele maanden.:laugh:

Antera

Donateur
Even in vagcom kijken of hij uit gezet is om een of andere reden wil nog wel eens voorkomen.
Daarnaast bochtverlichting kan altijd aangezet worden voor je je bent welkom

Stakie75

Senior Member
Ik heb geen vagcom, maar dat zou toch bij elke dealer gewoon kunnen, lijkt me?
Bedankt voor je aanbod, maar iemand meer in de buurt van Valkenswaard zou fijner zijn. No offense.

Ridley

Forumguru
Mmm, vreemd! Maandag maar een bezoekje aan de dealer brengen! PS Antera: wij gaan elkaar nog spreken als mijn Faab wordt afgeleverd a.s. woensdag :xyxthumbs:

Wijnand850

Forumguru
Wat ook kan zijn is dat ze het wel doen, maar dat de zoemer stuk is. Is bij mijn O2 ook een keer voorgekomen.

Gewoon bij de dealer langs en laten controleren of ze wel goed "ingeleerd" zijn, iedere "VAG dealer" moet dat voor je kunnen doen.

Je moet trouwens ook in het scherm van je Amundsen / Columbus kunnen zien dat ze werken.
Met een trekhaak en aanhanger of fietsendrager krijg je daar een aanhanger te zien bij achteruit rijden, anders gewoon de achterkant van de auto.

Bovenaan Onderaan