parkeersensoren MY2008

Weet iemand hoe de parkeerpiepers in de O2er uit komen te zien in t nieuwe modeljaar?
Misschien is mijn beeld nog gebaseerd op de eerdere modeljaren, maar als ik om me heen kijk, vind ik ze bij de Octavia telkens zo onooglijk groot, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij Seat en Volkswagen waar ze ze nu netjes maken, klein en zonder extra rand eromheen.

Heeft iemand fotootjes gezien?

Groet,
Jos

Nautonier

Nieuw lid
Vreemd, want ze lijken op mijn O2 niet groter dan de sensoren van andere merken.
Omdat ze meegespoten zijn in de kleur van de bumper (is ook niet bij alle merken!) vallen ze sowieso al minder op.

Weet iemand hoe de parkeerpiepers in de O2er uit komen te zien in t nieuwe modeljaar?
Misschien is mijn beeld nog gebaseerd op de eerdere modeljaren, maar als ik om me heen kijk, vind ik ze bij de Octavia telkens zo onooglijk groot, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij Seat en Volkswagen waar ze ze nu netjes maken, klein en zonder extra rand eromheen.

Heeft iemand fotootjes gezien?

Groet,
Jos
ik zal later vandaag even fotootjes maken van mijn MY2008 en hier posten

LenK

Forumguru
Vreemd, want ze lijken op mijn O2 niet groter dan de sensoren van andere merken.
Omdat ze meegespoten zijn in de kleur van de bumper (is ook niet bij alle merken!) vallen ze sowieso al minder op.
Precies, zien er zichtbaar maar toch onopvallend uit.
Daar kunnen andere merken nog een puntje aan zuigen met die puisten die ik soms op de bumpers zie zitten.
Maar onzichtbaar zullen ze pas worden als alle auto's zijn voorzien. Het is nu nog een status item voor sommigen en dan moet het niet helemaal onzichtbaar zijn natuurlijk :winkie:

ad5000

Actief lid
Ze kunnen idd minder opvallend gemonteerd worden, maar bij sommige merken zijn het net puisten die op de bumper zijn geplakt (b.v. Volvo V50).

Ik vind de mijne niet storend.

Bijlagen

• Schuin voor.JPG
    Schuin voor.JPG
    47,4 KB · Weergaven: 61
  • Mooie achterkant.JPG
    Mooie achterkant.JPG
    87,1 KB · Weergaven: 95

Jager

Actief lid
Ze kunnen idd minder opvallend gemonteerd worden, maar bij sommige merken zijn het net puisten die op de bumper zijn geplakt (b.v. Volvo V50).

Ik vind de mijne niet storend.

Neem de O2 in het zwart, vallen ze helemaal niet meer op!

Gieliovd

Forumguru
Neem de O2 in het zwart, vallen ze helemaal niet meer op!
Hoe donkerder je kleur hoe minder je erop ziet, ik heb een signaalrode Fabia maar je ziet er álles op! Elk spatje prut en zooi...

Mooie auto Ad5000, vooral die kleur cappucino beige vind ik heel netjes. Net weer even anders dan al die standaard zilveren lease bakken.

Rayzman

Actief lid
? Volgens mij zijn de meeste lease O2's zwart of antraciet grijs. Mijn kleur satin gray zie je bijna niet rijden. En die sensors vallen toch niet zo op in de lakkleur. Bij andere merken zie je vaak veel ergere puisten of gaten aan die bumpers. Maar die hele gladde zoals bij audi komen waarschijnlijk pas op het volgende model zoals alles bij de VW groep (1.4TSI anyone).

LenK

Forumguru
Die sensors op de foto zijn hetzelfde als de mijne (MY2005).
En die zijn weer hetzelfde als ik op de O1 had, dus zo te zien is er aan het uiterlijk van die sensors al lang niets veranderd (bij Skoda)

Bovenaan Onderaan