Parkeersensoren op Amundsen

Heeft er iemand een idee hoe je de grafische weergave van de parkeersensoren in combinatie met een Amundsen navigatie kunt activeren.

Ik heb een O2 Greenline en deze instelmogelijkheid nog nergens kunnen vinden. Niet in het setup menu van MaxiDot en niet in de Amundsen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Ik kan het ook nergens vinden maar deze functie staat al af fabriek aan bij mij. Denk dat je naar de dealer moet en deze laten activeren.

Ewoud

Nieuw lid
Zeer waarschijnlijk moet de dealer wat aanpassen. Heb jij toevallig een trekhaak laten monteren? Het systeem moet weten dat deze er is. De dealer moet dan wat aanpassen in de software. Kan zijn dat ze vervolgens vergeten zijn om te controleren of alles werkt. Op mijn O2 Greenl. Bus.Line met Amundsen werkte dit gelukkig wel af fabriek/dealer, inclusief trekhaak-aanpassing.

Ik heb inderdaad een trekhaak laten monteren. Volgens mij schakelen de parkeersensoren wel uit als er een aanhangwagen achter de auto is. Vandaag ook het systeem terug gezet naar de fabrieksinstelling. Helaas moet ik het systeem nu helemaal opnieuw instellen, verder had het geen resultaat.

Voorlopig hoef ik nog niet naar de dealer maar ik zal het in de mijn achterhoofd houden voor als ik naar de dealer moet voor een beurt.

Bovenaan Onderaan