Op mijn S2 krijg ik geen optisch signaal op het beelscherm van de parkeersensoren. Volgens mij staat in het instructieboekje dat dit wel moet kunnen?
Waar moet ik dit instellen of zit dit er toch niet op?
Op mijn S2 krijg ik geen optisch signaal op het beelscherm van de parkeersensoren. Volgens mij staat in het instructieboekje dat dit wel moet kunnen?
Misschien zelfs een complete check te laten uitvoeren, want misschien staan er nog meer zaken uitgeschakeld die gewoon aan moeten staan.
Die zijn inderdaad afhankelijk van de bestelde uitvoering. Elke auto heeft standaard een behoorlijk aantal opties, waarvan per uitvoering e.e.a. toegankelijk wordt gemaakt. Zo kun je bijvoorbeeld in een Ambiente uitvoering prima de Coming home instellen zonder dat daar een mogelijkheid voor is in de auto. Je kunt dit allemaal doen met een VAS kast of VCDS.Bestaat er eigenlijk iets van een lijst met opties die je normaal gesproken aan zou moeten kunnen hebben staan? Of is het een idee om deze eens te benoemen en te verzamelen in een sticky thread??? Ik ben namelijk ook wel erg benieuwd welke opties er zoal mogelijk zijn (zal natuurlijk wel afhankelijk van je type en versie zijn) en of deze aan of uit staan, danwel aan of uitgezet kunnen worden.
Die zijn inderdaad afhankelijk van de bestelde uitvoering. Elke auto heeft standaard een behoorlijk aantal opties, waarvan per uitvoering e.e.a. toegankelijk wordt gemaakt. Zo kun je bijvoorbeeld in een Ambiente uitvoering prima de Coming home instellen zonder dat daar een mogelijkheid voor is in de auto. Je kunt dit allemaal doen met een VAS kast of VCDS.
Je dealer byte 01 van het PDC laten veranderen in 11, hierna werkt de optische weergave weer in je swing/admunsen of die of geen.