Parrot mki9200 aan Swing gekoppeld; alleen geluid uit tweeters :(

Ik heb mijn Parrot mki9200 aan de Swing gekoppeld, maar krijg alleen geluid via de tweeters. Er lijkt een versterkertje in de carkit te zitten die blijkbaar het geluid maar aan twee kanalen doorgeeft (dus niet aan de middentoners in de deur). Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb deze ISO2Skoda kabel gebruikt, was maar 13,50 euro:
http://www.ebay.nl/itm/260788460989?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

De 12v lijn heb ik aangesloten op de zekeringen (30A zekering, rechts bovenin) voor de ventilator. Deze geeft alleen stroom wanneer de sleutel in het contact zit, waardoor de accu 's nachts niet wordt leeggetrokken.

Cordoba

Forumguru
Kun je het misschien instellen? Bij mijn aftermarket radio kan ik ook instellen of telefoongeluid via linksvoor/rechtsvoor/beide voorspeakers/alle speakers wil horen, ik kan me voorstellen dat je bij de Parrot ook dit soort zaken kunt instellen.

Ik zie nu dat de Parrot wel 4 kanalen kan doorgeven (links en rechts voor en achter), waarschijnlijk zitten de middentoners op een andere plek aangesloten?
In het menu van de Parrot kun je dit niet instellen helaas.

Cordoba

Forumguru
Normaal gesproken zitten tweeters, middentonen en bas bij standaard audio op één aansluiting per 'hoek'. Via frequentiefilters wordt dat dan uitgesplitst naar tweeter/middentonen/bas.

Hubert

Lid
Waar je ff naar moet kijken of er in de originelen radio stekker alle draden bezet zijn van de speakers, en de car2 iso 2car kabel bedrading wel juist zijn. Anders zou het kunnen dat er een versterker in je auto zit. Maar als je een muziek afspeelt zou dit gewoon over alle speakers moeten gaan, alleen bellen gaat over de voorspeakers

Cordoba

Forumguru
@Hubert : als ik het goed begrepen heb is het probleem niet dat het telefoongeluid alleen over de voorspeakers gaat, maar dat het alleen over de tweeters voor gaat (dus niet de middentonen/basspeakers worden gebruikt).

Bovenaan Onderaan