Paso

Paso

Lid
Zeg maar Paso (Ducati verleden) , Johan in het echt.
Al zowat alle merken gereden, nu een Roomster uit 2009 nadat m'n Mercedes (C220Cdi) kuren is gaan verkopen, die gaat eruit binnen nu en een half jaartje.
Eerste keer een Skoda, gekocht omdat m'n broer er ook eentje heeft en ik iets ruimers nodig heb door de aankoop van een huis (verbouwingen).
Broer heeft een 1.2Tdi en ik een 1.9Tdi beide + 225000km , vroeger had ik twee keer een Passat 1.9Tdi (97ers) wat me daarvan bijstond was dat ze ongelooflijk zuinig waren, dat is bij de Roomster enkel in bompa mode. ...
Roomster bevalt wel maar is niet volledig storingvrij, daar werken we nog aan.
Hij komt redelijk uit de startblokken maar een chip zou wel mogen.
Voor de verandering ook nog een Korando uit 98 bij gekocht voor het sleepgewicht.
Verder nogal Twingo fan maar m'n zoon heeft de huidige vakkundig tegen een paal geparkeerd, tweede op een jaar tijd total los.
Droomauto is een Saab 9-5 Aero Estate eerste reeks. Kan het me nu niet permitteren om een auto te hebben die het dan wel, dan niet doet... Is zoals Ducati, Stukgati , je weet alleen niet wanneer...
O ja locatie is Koersel België
Bijgevoegd m'n werkbakje (Rigger -industriële verhuizer) en de Roomster 1693950142933.jpeg

Bovenaan Onderaan