B.Stuurder
Forumguru
Als iemand een vergelijking weet tussen bijvoorbeeld Audi Xenon en Audi LED dan ben ik benieuwd.
Die LEDs op de foto zijn ook de standaard LEDs.Jij hebt de "luxe" led verlichting in je Passat, bij mij zit er de standaard led verlichting in.
Eentje die er nog niet bijstaat is de speedlimiter, die op de Passat wel zit en de S3 niet
Akkoord, maar ik vind het wat sneu om een andere dealer te gaan lastigvallen terwijl je weet dat hij je niets zal kunnen verkopen (dealerkeuze ligt vast). Ligt misschien aan mij :-)Vaak is het mogelijk om bij een andere dealer wel een proefrit te maken in de juiste uitvoering.
Ik wist niet eens dat dit gedaan werd op nieuwe auto's. Moet ik even checken in de car policy. Alleszins een goeie tip voor de volgende keer. Hoeveel scheelt dat gemiddeld in aankoopprijs (als je +/- hetzelfde als af fabriek beoogt)?ik probeer juist af fabriek leer en/of alcantara te vermijden om twee redenen: telt niet voor de bijtelling (in NL) en je kunt kiezen wat je wilt
Afhankelijk van je onderhandelingsvaardigheid, af fabriek is rond €2000, bij mij 3 kleuren leer, met geborduurd logo en contrasterend stiksel €500 minder. Scheelt toch en in de kleuren die je wilt, iets van 15 kleuren, eventueel ook nappa leer mogelijk, maar in minder kleuren. Als je massage of verwarming/koeling wilt dan kost dat ergens tussen €200 en €400 per stoel. (Verwarming €200, massage €400) Overigens is massage ook achteraf nog in te bouwen in je auto met af fabriek leer. Perforeren, diamond stitching of andere patronen zijn bij de prijs inbegrepen.Ik wist niet eens dat dit gedaan werd op nieuwe auto's. Moet ik even checken in de car policy. Alleszins een goeie tip voor de volgende keer. Hoeveel scheelt dat gemiddeld in aankoopprijs (als je +/- hetzelfde als af fabriek beoogt)?
Bekijk bijlage 56454
Speed limiter zit er bij de S3 MY17 gewoon op. Zowel de versie met als zonder ACC.
Hmm op mijn S3 MY2017 MET acc zit er geen aparte speed limiter op. Alleen de ACC welke uiteindelijk dezelfde functionaliteit heeft. Maar een snelheid instellen en dan met de "Hand/voet" het pedaal gebruiken waarbij de auto niet harder rijd dan de ingestelde waarde nee dat heb ik niet. (Is wel een functie die ik mis. Vooral als de ACC niet werkt ivm sneeuw oid.)Speed limiter zit er bij de S3 MY17 gewoon op. Zowel de versie met als zonder ACC.
Alleen de ACC welke uiteindelijk dezelfde functionaliteit heeft.
Hmm op mijn S3 MY2017 MET acc zit er geen aparte speed limiter op. Alleen de ACC welke uiteindelijk dezelfde functionaliteit heeft. Maar een snelheid instellen en dan met de "Hand/voet" het pedaal gebruiken waarbij de auto niet harder rijd dan de ingestelde waarde nee dat heb ik niet. (Is wel een functie die ik mis. Vooral als de ACC niet werkt ivm sneeuw oid.)
Ga zo in de Pauze wel even kijken of ik dat knopje gewoon heb gemist....
En Nee hoor mijn MY2017 maak datum ergens in September heeft deze knop niet..