Passat97 stelt zich voor

Vandaag is de beslissing gevallen, mijn volgende auto wordt een Skoda! Daarom is het tijd om me eens voor te stellen.
Mijn naam is Paul en ben sinds 1997 TDI rijder. Eerst in, jawel, een Passat en sinds 2002 in een Bora. Nu deze vervangen moet worden enorm lang zitten twijfelen tussen een Jetta en een Octavia Combi. Uiteindelijk heeft het verstand gewonnen van het hart, want ik moet zeggen dat de nieuwe Jetta toch wel een heel mooi afgewerkte auto is.
Tijdens het wikken en wegen heb ik dit forum ontdekt en hier heel veel nuttige informatie vandaan gehaald, waarvoor mijn dank! En natuurlijk zijn al die enthousiaste verhalen van jullie Skoda liefhebbers ook leuk om te lezen. Daar kunnen ze op VW forums nog wat van leren!
Onbekend met Skoda ben ik niet, mijn vrouw heeft met veel plezier een Fabia Combi gereden van 2001 tot 2005. Lekker snel ding met een 1.4 74kw en superdeluxe als Elegance met toen standaard airco + schuifdak + stoelverwarming enz. enz.
Daarom is toen al mijn interesse in de Octavia gegroeid en ik moet zeggen dat het een perfecte wagen is gebleken tijdens diverse proefritten.
Nu nog wachten tot september, het wordt een lange lange zomer......

SkodaMan

Actief lid
Welkom Paul,

Mijn vorige wagen was ook een Bora 1.9 TDI en ergens ben ik heel blij dat m'n vrouw deze auto Total Loss gereden heeft want nu rijd ik een O2. Geen seconde spijt van gehad.

Bovenaan Onderaan