Passen deze velgen?

2fast4you

Actief lid
Ik heb een setje velgen op het oog in de maat 17 inch, Et 35 en 7,5J breed.

Nu heb ik wel ergens gelezen hier op het forum dat Et 35 moet passen. Maar past dat ook als de velg 7,5J breed is?

Wil de auto in de toekomst ook nog iets verlagen (max 30mm). Ik heb een Fabia Combi uit 2003.

D

Deleted member 1943

Hoi

Geloof wel dat het moet passen die van mij zijn ook 17" en ik heb een ET waarde van 38 dacht ik.

D

Deleted member 1943

nee idd maar dat gaat zeer binnenkort wel gebeuren, morgen hoor ik er meer over. Ik denk dat hij voor ong 30 a 40 mm zakt en achter 20 a 30 dit ivm een aanhanger die er nog wel eens achter hangt

darkprojectx

Forumguru
die velgen passen er wel onder

wat voor bandje ga je erop laten draaien?

als je wat gaat verlagen met alleen veren of een vaste verlagingsset dan moet je ff opletten dat die set niet te zacht is.
Ik zweer bij een schroefset die je ook altijd iets omhoog of omlaag kunt stellen. Tevens zijn deze setjes wat stugger dan de andere opties.

2fast4you

Actief lid
Phoe nog geen idee eigenlijk. Wil gewoon normaal, niet echt een getrokkenband ofzo maar ook geen bollewangen.

Als ik ga verlagen gaat dat zeer waarschijnlijk een vaste verlagingsset worden.

darkprojectx

Forumguru
op een 7.5J velg zou ik 195/40/17 leggen, dat ziet er mooi uit.
Niet te getrokken, geen bolle wangen, geen aanlopers

7.5_195_40_17_Continental_Sport_Contact_2.jpg

maar dan moet je natuurlijk wel je auto laag hebben anders lijkt het alsof je er kruiwagenwieltjes onder hebt.

als je max 30 mm omlaag gaat zou ik gewoon voor 205/40/17 gaan,
dan staat de band net rechtomhoog en is hij dus niet getrokken.
Vult in dat geval mooier de wielkasten.

D

Deleted member 1943

die van mij gaat definitief naar beneden. voor 40 en achter 30 mm en ik heb ook gewoon rechte banden dat ziet er wel erg kick uit.

2fast4you

Actief lid
Ben aan het onderhandelen over de velgen. Maar tot op heden niets meer gehoord van de verkoper. Lijkt wel of je via marktplaats steeds vaker te maken krijgt met mensen die hun spullen niet willen verkopen ofzo, of ze reageren rond uit asociaal of gewoon helemaal niet. :confused:

Dus wanneer hoe en wat...nog geen idee. :tongue:

Bovenaan Onderaan