Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Van https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-8-vs-iphone-8-plus/:
De iPhone 8 weegt 148 gram met een lengte van 138mm en breedte van 67mm. Het toestel is 7,3 mm dik. De grotere iPhone 8 Plus weegt met 202 gram wat zwaarder, maar is met een lengte van 158mm, breedte van 78mm en dikte van 7,5mm dan ook een stuk forser.
Je hebt dus niet veel over, zeker inclusief een evt. snoertje.
Heb je tijden gespaard voor een wagen met telefoonhouder en uiteindelijk gekocht Gaan die telefoon fabrieken die smartfeuns groter maken.....
Schande gewoon...
Baksteen hoor....
En er een handsfree van maken deed je met een elastiek...
En mooiste van alles was dat je er mee kon bellen en een spelletje bij de duurdere modellen kon spelen....
Mijn 6splus (met hoesje voor het draadloos opladen) past netjes. Niet heel veel ruimte over maar ook niet dat je hem er nauwelijks uitkrijgt. Ik zou niet weten waar ik nog een snoertje voor nodig heb...
Ik heb een 7 plus met Mopie batterycase en dat maakt hem een goede centimeter langer als de telefoon zelf al is en draadloos opladen gaat zonder problemen in de phonebox
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.