Past de iphone 8 plus in het oplaad vak?

Freeze01

Nieuw lid
Goedenavond,

Graag zou ik willen weten of het vak voor draadloos opladen groot genoeg is voor een iphone 8 plus.
Kan iemand dit met zekerheid zeggen?

Alvast dank!

Mali

Forumguru
In het opbergvak een telefoon van maximaal 160x84 mm leggen.
Blz.98 gebruiksaanwijzing

Rallye

Forumguru
Van https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-8-vs-iphone-8-plus/:
De iPhone 8 weegt 148 gram met een lengte van 138mm en breedte van 67mm. Het toestel is 7,3 mm dik. De grotere iPhone 8 Plus weegt met 202 gram wat zwaarder, maar is met een lengte van 158mm, breedte van 78mm en dikte van 7,5mm dan ook een stuk forser.

Je hebt dus niet veel over, zeker inclusief een evt. snoertje.

EdK

Forumguru
Heb je tijden gespaard voor een wagen met telefoonhouder en uiteindelijk gekocht Gaan die telefoon fabrieken die smartfeuns groter maken.....
Schande gewoon...

Rosinfield

† In Memoriam
En dan te bedenken dat men nog niet zo lang geleden ouderwetse telefoons als koelkast-modellen aanduidde. What else is new.

EdK

Forumguru
ouderwetse telefoons als koelkast-modellen aanduidde
Baksteen hoor....
En er een handsfree van maken deed je met een elastiek...
En mooiste van alles was dat je er mee kon bellen en een spelletje bij de duurdere modellen kon spelen....

Me Zelf

Forumguru
Mijn 6splus (met hoesje voor het draadloos opladen) past netjes. Niet heel veel ruimte over maar ook niet dat je hem er nauwelijks uitkrijgt. Ik zou niet weten waar ik nog een snoertje voor nodig heb...

CDK

Forumguru
Ik heb een 7 plus met Mopie batterycase en dat maakt hem een goede centimeter langer als de telefoon zelf al is en draadloos opladen gaat zonder problemen in de phonebox :thumbsup:

Bovenaan Onderaan