Past een kofferbak rolhoes van een O2 facelift in een O2 pre facelift?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deusjevo

Forumguru
Heb een rolhoes voor een O2 uit 2011 (facelift) te koop en nu vraagt iemand of deze ook past in een O2 uit 2007 (pre facelift)?

Heeft iemand enig idee?
Txs!

Canon-Eye

Forumguru
Ik verwacht van wel, want er zijn nij de facelift geen fundamentele wijzigingen aan interieur en koetswerk geweest.
Mijn O2C 2007 sonniboys pasten bv. ook naadloos in de O2C-2009 van mijn assistent/opvolger toen ik afscheid nam.

Maar voor de zekerheid zou je de potentiële koper 2 dingen kunnen vragen:
  1. foto van de opening waar het ding ingestoken moet worden, om de vorm te kunnen vergelijken
  2. afstand in de auto opmeten tussen de uiterste uiteinden waar het ding tussen geklemd wordt.
Als e.e.a. met jouw auto overeenkomt zie ik geen problemen.

spelia

Lid
@deusjevo dat is ook toevallig! Ik was net op zoek op dit forum of iemand datzelfde verhaal al eens is nagegaan.
Ik ben nl diegene die jou gecontact heeft via marktplaats!

Ik ga nu zelf ook een foto maken en opmeten!

hemi24

Forumguru
Voor zover ik me herinner geen afwijkingen die me destijds opgevallen zijn.
Volgens @Joske zijn de onderdeelnummers ook gelijk. Enige wat uit kan maken is of je een oprolbaar bagagenet (verticaal)hebt of niet; dit ivm de afdekking van de paraplubak.

deusjevo

Forumguru
:banghead::banghead::banghead:
Hoe dom kun je zijn deusjevo!

Ben net even de zolder opgekropen en vind ineens een stickertje met Ford en een onderdeelnummer op die rolhoes.

Blijkt dat ding van een Ford Focus te zijn die ik eind december een week of 2 gereden heb....

Die Ford kreeg ik toen mijn Octavia 2 total loss was 1e kerstdag.

Ik ging er dus van uit dat dat ding uit mijn Octavia 2 kwam.

Hier een link met het nummer dat er op mijn rolhoes staat:

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-FOCU...34a97e5&pid=100011&rk=1&rkt=4&sd=161290619741

Gaat echt niet passen in een Octavia 2 dus!
Heb spelia al geinfood, gaat dat ding maar op Marktplaats op de Ford onderdelen afdeling....

Iedereen bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan