Past interieur van voor de facelift ook in de facelift

Cars076

Forumguru
Hoihoi,
misschien een stomme vraag , maar past het interieur van een pre facelift ook in de facelift?
Lijkt mij wel , maar wil het graag zeker weten.

Cars076

Forumguru
Kwam online een zwart lederen interieur tegen , misschien dat het wat voor mij is , als hij nog beschikbaar is.

JeSko

Forumguru
Zwart leder en wat heb je nu? Stof? Ik wou destijds ook zowiezo leder, maar vond het in de zomer echt niks, je zit echt op een vuurhete stoel, en je interieur koelt ook maar niet af als het echt warm is, en dan had ik nog een witte carrosserie. Tenzij lederen stoelen ingebouwde koeling hebben zou ik het nooit meer willen hebben.

Cars076

Forumguru
Oke , die van mij is zwart , had ik nog niet over nagedacht.
maar leek mij wel makkelijk i.v.m. de chies.Haren zijn sneller van leer dan van stof:unsure:

JeSko

Forumguru
@Cars076

Ja dat zou dan ook gelijk het enige voordeel zijn denk ik, ik weet nog goed dat ik in de zomer een badhanddoek over mijn zitting moest leggen, ik verbrande gewoon letterlijk de achterkant van mijn bovenbenen, dat was geen doen!

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ja je doet er uiteraard zelf met wat je wilt en ik snap het ook wel, het is makkelijk proper te houden en gewoon mooi, maar ik persoonlijk vond het in de zomer ondragelijk en dan stond vaak ons Pano dak helemaal open puur om toch wat ftisse lucht binnen te krijgen, al had dat weinig effect op de temperatuur van het leder zelf.

Slider

Forumguru
Ik heb een O2 pre-FL gehad met stoffen bekleding en daarna een O2 FL met leren bekleding. Zat er nu eenmaal op, niet eigen keuze. Wat vreselijk was dat!
In de zomer brand je huid aan de stoel en het hele jaar door glij je in je stoel, spek glad is het.
Was toen een keer bij een schade herstel bedrijf met de auto (was van achteren aangereden), die man was al zo lang opzoek naar een leren O2 interieur, had hem bijna laten ruilen met de mijne om er vanaf te zijn.

Leren bekleding klinkt voor vele als een mega luxe optie, tot je er daadwerkelijk in rijdt.

Nu met de O3 FL gelukkig weer stoffen bekleding, nooit meer leer voor mij.

Rallye

Forumguru
Grappig. Ik vind leer veel prettiger. Gladheid heb ik geen last van en als je met last hebt van de temperatuur van het leer zit je me je blote vel op de stoel. Dat zou ik ook met stof niet willen.

Bovenaan Onderaan