Patbanbu stelt zich voor

Patbanbu

Actief lid
Nu me dan toch maar even voorstellen...

Ik ben Jeroen uit Amsterdam, al bijna 20 jaar getrouwd met mijn droomvrouw en vader van 2 zoons (van 18 en 15).

Sinds 31 maart ben ik de trotse bezitter van een Kodiaq Style-Business 2,0 TSI.

Dit is m'n eerste Skoda en (ik zal er niet omheen draaien) was voorheen niet gecharmeerd van het merk. De Kodiaq maakte echter zo'n onverwacht positieve indruk dat ik na veel wikken en wegen toch besloot dat dit de opvolger moest worden van mijn Ford Kuga. Na enige discussie met de dealer (die de aanschaf van een 2,0 liter in plaats van de 1,4 maar onzin vond) liep het op een paar honderd euro vast. Voor dat bedrag wilde een andere dealer me de auto wél leveren, dus toen daar maar de wagen besteld.
10 maanden (die als jaren voelden) later kon ik de wagen ophalen en ben ik nog dagelijks onder de indruk.

Vrijwel direct na aanschaf heb ik me op dit forum aangemeld, om goed voorbereid te zijn op de wagen als hij eindelijk geleverd zou worden. Het forum is voor mij een welkome informatiebron, waar ik nog dagelijks even op rondsnuffel.

Japanese Power

Donateur
Welkom Jeroen! Goede keus heb je gedaan.

was voorheen niet gecharmeerd van het merk
Daar zijn er meer van. Ik kom zelf uit een uiterst Japans nest en heb menig Japannertje gereden, maar ben nog steeds verliefd op mijn Tsjechische beer en heb nog geen moment spijt van m'n overstap.

nog dagelijks onder de indruk
Gelukkig maar na die 10 dagen, zou niet best zijn als je nu al anders erover dacht.

Cordoba

Forumguru
Welkom Jeroen. Ik ben wel benieuwd op basis waarvan je tot voor kort niet gecharmeerd was van het merk Skoda (er zijn mensen die zelfs vandaag de dag nog steeds denken aan een pruttelende 2-tact concurrent van de Trabant als ze het merk 'Skoda' horen).

Laatst bewerkt:

Patbanbu

Actief lid
Welkom Jeroen. Ik ben wel benieuwd op basis waarvan je tot voor kort niet gecharmeerd was van het merk Skoda (er zijn mensen die zelfs vandaag de dag nog steeds aan een pruttelende 2-tact concurrent van de Trabant als ze het merk 'Skoda' horen).
Buiten inderdaad wat Lada / Trabant / Oostblok-auto’s vooroordelen, vind ik eigenlijk de meeste Skoda modellen best lelijk..
Het laatste SuperB model en de Kodiaq vind ik wel mooie auto’s om te zien...
Het oog wil ook wat

philippe bakker

Forumguru
In het verleden heb ik fanatiek Pencak Silat gedaan bij vereniging Empat Banding Budi. De afkorting daarvoor was Patbanbu.
De vereniging bestaat niet meer in Nederland, maar ik voel nog wel dat daar mijn roots in deze vechtkunst liggen. Dus daar komt de nickname vandaan.
Ok :). Nog nooit van gehoord se :)

Bovenaan Onderaan