PDC en perforatie plafond

Twee vragen aan een ieder die het weet;
A. Ik rij combi maar krijg bij het PDC in het display een sedan te zien i.p.v. een combi, is daar als eens iemand mee bezig geweest om dit stukje software aan te passen?...of is dat weer voer voor nog een topic?
crazy.gif

B. De kleine perforatie bij de lichtjes in het plafond en de drie grote bij de brillenhouder, waar dienen deze voor?
icon_smile_question.gif
Zou daar ook de mic van de carkit in kunnen?

LenK

Forumguru
A Ik zou daar mee teruggaan naar de dealer. Je hebt nog garantie dus dat wordt gratis gerepareerd.
B Waar ze voor zijn? Ik weet het niet. Micro kun je daar bevestigen, maar inbouwen dat komt het geluid niet ten goede.

Frankie

Actief lid
En het pictogram in je Moxidat, is dat wel een combi ? Denk niet dat ze daar mee bezig zijn bij Skoda. Maar je bedoelt het ook niet echt serieus, toch ??
crazy.gif

Matra_Murena

Actief lid
A: Het pictogram is slechts bedoeld duidelijk een auto voor te stellen. Net zoals bij VW's en Audis's is er geen onderschijn in sedan of combi, of hatchback (Golf) of cabrio (Eos) of wat dan ook.

B: Is inderdaad bedoeld om een mic van een carkit achter weg te bouwen, maar de meeste inbouwers kiezen ervoor de mic erop te plaatsen voor beter geluid.

Erikje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: biggs</font><hr />

B. De kleine perforatie bij de lichtjes in het plafond en de drie grote bij de brillenhouder, waar dienen deze voor?
icon_smile_question.gif
Zou daar ook de mic van de carkit in kunnen?

[/ QUOTE ]

De perforaties bij de lichtjes zijn bedoeld om makkelijk warmte af te voeren, die lampjes worden knap warm.

Bovenaan Onderaan