PDC en vaste trekhaak

elcocheSKODA

Actief lid
Weet iemand van jullie of er onder de Yeti een vaste trekhaak kan worden gemonteerd, zonder dat dit problemen geeft met de PDC?
Zie graag jullie reactie's.

Ronnie

Forumguru
Weet iemand van jullie of er onder de Yeti een vaste trekhaak kan worden gemonteerd, zonder dat dit problemen geeft met de PDC?
Zie graag jullie reactie's.
Staat ergens in het forum (even zoekopdracht doen) dat wanneer je een trekhaak "aanmeldt" met VAS/VAG-COM de twee middelste sensoren uitgeschakeld worden om problemen te voorkomen.

Falcon

Donateur
Helaas is het wel zo .. dat zodra er Twinnyload beugels erop monteert de buitenste 2 sensoren toch reageren. Mocht dat je bedoeling zijn :)

als het goed is moet de twinny load in de stekkerdoos van de trekhaak worden ingestoken en worden de sensoren uitgeschakeld.

sador

Donateur
Ik heb mijn Yeti ook met een vaste trekhaak besteld, was volgens verkoper geen probleem

Falcon

Donateur
Het probleem doet zich inderdaad niet voor als het fietsenrek achterop zit met de kabel aangesloten. Maar ik heb het erover dat als het fietsenrek eraf is. Bij mijn O2 worden de beugels waar het fietsenrek invalt gedetecteerd door PDC en helemaal met het afdekkapje erom heen.

Helaas geen oplossing voor volgens de dealer.

Melis

Lid
Zat de trekhaak vanaf fabriek eronder of worden die in Nederland gemonteerd vanwege de goedkeuring.

Bovenaan Onderaan