PDC los in achterbumper.

Berry1912

Forumguru
na een korte vakantie zag ik bij terugkomst dat er in mijn achterbumper een pdc los zat. Geeft (nog) geen valse meldingen maar wil hem uiteraard weer terug plaatsen. Ik voelde via de onderkant van de bumper dat bij terugduwen van de sensor en aan één zijde spanning op stond(tegenwerking)waardoor de pdc weer uit het gat in de bumper schiet. Iemand een idee hoe die dingen gemonteerd zitten en/of eventueel een plaatje ervan zodat ik het probeer te herstellen zonder de bumper te moeten demonteren.

kan hem dus van achter de bumper terug steken in het gat maar blijft dan niet klemmen.
Let me know.

Jee13

Forumguru
sq-3t0919485-front-bumper-inner-parking-sensor-holder-original_i124214.jpg

Ik vroeg me ook al af hoe het achter mijn bumper uitziet. Een van mijn sensoren is aan vervanging toe en dit plaatje is uitermate handig. Gracias....

Berry1912

Forumguru
Vandaag is het hele plaatje los gekomen. PDC zat dus goed ingeklemd echter de plakplaat is helemaal los. Momenteel transparant tape'je eroverheen geplakt en maar eens kijken of ik het plakkertje/houder PDC kan vervangen zonder de bumper te moeten demonteren.

Berry1912

Forumguru
Nog ff een vraagje betreffende PDC. Als ik voorheen de achteruit inschakelde ging de radio zachter. Volgens mij is dat ergens in te stellen in menu maar weet niet waar. Nu blijft de radio op zelfde volume. Kan dit te maken hebben met de sensor(zie boven berichten)of heb ik per ongeluk ergens in menu iets verkeerd om gezet?

Bovenaan Onderaan