Passat97
Lid
Sinds 4 weken rij ik met veel plezier en in mijn nieuwe O2 Business Edition. Er is echter een ding waar ik mij aan begin te ergeren, en dat is het Park Distance Control aan de voorzijde van de auto. Als je ergens geparkeerd staat met de neus van de auto richting een muurtje, heg, tweede auto op de oprit of zo, en je zet hem in de achteruit dan begint alles te piepen terwijl er natuurlijk niets aan de hand is....... Dan is het weer stil en vervolgens begint hij weer te alarmeren bij het uitdraaien van de oprit omdat er weer een struikje in de buurt is. Kortom, ik heb er meer last van dan gemak.
Weet iemand of het mogelijk is om de automatische werking van het hele PDC systeem uit te schakelen? Dus dan kan je hem handmatig inschakelen met de knop op het dashboard als het echt nodig is. Zou dit te programmeren zijn via de computer in de werkplaats of via het MaxiDOT display?
Weet iemand of het mogelijk is om de automatische werking van het hele PDC systeem uit te schakelen? Dus dan kan je hem handmatig inschakelen met de knop op het dashboard als het echt nodig is. Zou dit te programmeren zijn via de computer in de werkplaats of via het MaxiDOT display?