PDC voorzijde Skoda Octavia III 2016 retrofit met originele onderdelen

Hi, mijn voorbumper is kapot en nu heb ik een andere gekocht (gebruikt origineel onderdeel). Deze bumper heeft sensoren erin zitten en mijn auto heeft dit niet (maar ik kon geen goede originele vinden zonder PDC). Nu zou ik natuurlijk die sensoren gewoon niet kunnen aansluiten en het gewoon zo doen, maar ik ben benieuwd wat ik allemaal moet doen om het wel aangesloten te krijgen. Mijn octavia heeft origineel alleen sensoren achter en ik ben benieuwd is het sensoren voor gewoon een kwestie van aansluiten en coderen of is het veel meer werk? hieronder voeg ik foto's toe van de bumper en aansluitingen.

Screenshot 2025-02-04 at 12.33.47.jpeg Screenshot 2025-02-04 at 12.33.55.jpeg Screenshot 2025-02-04 at 12.34.04.jpeg

Antera

Donateur
Je zal een kabelset moeten hebben incl een module + knop en dan nog coderen zodat alle sensoren zichtbaar zijn.

PDC heeft btw maar 1 stekker en geen 2 dus waar die andere stekker van is??

Update:
Zie trouwens dat dit een bumper is met 6 sensoren dat is alleen voor automatisch inparkeren. Dit gaat niet werken.

Je zal dan alleen een kabelset moeten hebben voor de 4 binnenste sensoren maar weet niet zeker of die 8 polige stekker alleen van die 4 sensoren is en die andere met 4 pinnen bezet voor de buitenste

Bovenaan Onderaan