Pedaalemmer

Pedaalemmer

Actief lid
Ik merk dat het wijs is om jezelf even voor te stellen hier op het forum dus dat doe ik dan maar.

Ik ben Henk 31 jaar en rijd nu bijna 2 jaar een Skoda Superb Combi van November 2010. Hiervoor had ik een Octavia uit 2006 1.9 Tdi .
Daarvoor was ik gek met Volkswagens en ook actief op het Volksforum met een Golf GTI en Corrado G60.

Dus een Superb, ik heb hem altijd mooi gevonden vanaf de dag dat hij gepresenteerd werd door Skoda dus na goed zoeken heb ik mijn octavia verkocht en een blauwe Superb gekocht. De Octavia heb ik niks aan aangepast, de Superb heeft al wel wat subtiele wijzigingen gehad. Hij is inmiddels verlaagd met een HR veren set, gechipt naar 170+ pk en rondom geblindeerd (alle 7 ramen) ook is er een setje s8 18 inch onder gemonteerd. Deze huidige zomerset word de winterset en de oude winter set mag weg (Octavia RS 17inch) ben nu ook druk opzoek naar een leuke set 19 inch.

Wat plaatjes,

VW Golf GTI 1.8 8v 1985
Picture024_553314.jpg

VW Corrado 1.8 G60 1991
100_3388.JPG

Skoda Octavia 1.9TDI 2006
full

Skoda Superb 2.0 TDI 2010

full

Bakkertje

Forumguru
Welkom hier!
Die VW's roepen wat mooie herinneringen op aan meetings in Baarlo, België en Duitsland :thumbsup:
Vooral het geluid van die G-laders is nog steeds erg gaaf.

Altos

Banned
Welkom hier!
Zo op de foto te zien is er iemand fanatiek met de poetstol over de Corrado heen gevlogen ;) Wel een gave bak!
Mooie Superb ook! Leuke wielen!

AndreM

Forumguru
Welkom! Nu alleen nog even uitleg over je nickname en we weten alles bijna van je :tongue:

Wij van de nieuwe O3 hebben standaard een pedaalemmer in een van de deurvakken.
Bij de Superb van 2010, die een hele grote kofferbak heeft, zat er standaard een 60 liter pedaalemmer in de kofferbak, toch? :arghh: ;)

Mare ff serieus, welkom @Pedaalemmer :thumbsup:

Laatst bewerkt:

Altos

Banned
Geen idee

Ik snap wat je bedoeld maar het zijn geen krassen of sporen op de lak het is een weerkaatsing in de lak.
Het lijkt op marring in de wax/sealent of iets dergelijks, maar op foto altijd lastig te zien, misschien idd wel reflectie van iets. Ik bedoel overigens de onderkant van de deur en de dorpel.

Bovenaan Onderaan