onder andere @Joske heeft de pedalen gemonteerd. Zoekfunctie al gebruikt? Superskoda levert OEM onderdelen, als er bij staat dat het een OEM onderdeel is voor jouw type Octavia, dan mag je er van uit gaan dat het past.
Zeker, de zoekfunctie is het eerste wat ik gebruik. Maar het aantal resultaten was groot en ik vond niet de gewenste informatie. Er staat inderdaad bij dat het op alle Octavia III modellen past, maar je weet maar nooit.
Aangezien dat het bij @Joske is gelukt ga ik ook een poging wagen. Bedankt voor je reactie.
Succes er mee! Gaat zeker erg netjes staan Let wel op dat je de juiste set besteld, er zijn er ook voor auto's uit de UK en met of zonder koppelingspedaal.
Ik heb ze er ook in. Handgeschakeld en ook de voetsteun. Even in een bakje warm water leggen zodat het rubber soepel wordt en dan een beetje afwasmiddel eraan smeren en ze floepen er zo op
De voetsteun met je even de dorpel demonteren en het stukje achter de hendel waarmee je de motorkap opent, hendel moet er ook af maar is zo gebeurt. Dan kan je de voetsteun netjes verwijderen en de nieuwe terug plaatsen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.