Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijne heeft ook zo'n k*tstok.
Ik peil dus geen olie meer, want het is toch niet af te lezen. Maar hopen dat het waarschuwingslampje zijn werk (op tijd) doet.
Van wanneer is jouw auto? Ik ben benieuwd of ze die klere dingen op dit moment nog steeds gebruiken. Kan me niet voorstellen dat daar door de dealers niet over geklaagt is. Die moeten er immers ook mee werken.
In het verleden heb ik een Toledo en een O2 gehad met hetzelfde blok. Deze hadden beiden een andere peilstok dan de O2. Dus het kan wel en het lijkt erop dat ze dat samen met de design van de auto meenemen anders veranderde niet steeds. Maar welke malloot dit bedacht en welke malloot dit goedgekeurd heeft?? Zal wel een centenkwestie zijn.
Ik doe niet anders: als het lampje gaat branden gooi er olie bij. Misschien vertrouw ik iets teveel op de techniek/electronica, maar tot op heden werkt dit beter dan de peilstok! Heel onduidelijk allemaal, ook na een paar keer afvegen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.