Per ongeluk immobilizer, climate control hub flasht nu even

[Opgelost] Per ongeluk immobilizer, climate control hub flasht nu even

Goede avond,

Terwijl ik even aan het rommelen was en niet oplette, lag mijn remote en 12v even te kroelen. De immobilizer trad in en ik schrok wel even. Startte even de auto, loste niks tot ik het uiteraard doorhad. Nu is er niks raars met de auto behalve dat de climate control hud aan het begin even blijft knipperen. Daarna doet hij weer normaal...

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Alvast heel erg bedankt!

Ben erachter gekomen dat een knipperende climatronic betekend dat je een fout ergens hebt. Ik denk dat hij uitgelezen moet worden wil ik de fout vinden.
Heeft iemand een idee hoe je via het diagnostic menu via je climatronic je de foutcode kan ophalen? En heeft iemand idee wat de fout kan voorstellen wanneer een stroomgevend schakelsignaal in contact komt met je 12v continue?

Antera

Donateur
inderdaad een knipperende climat geeft foutcode aan. Kan zijn dat hij nu de basis instellingen miste of iets anders. even uitlezen en desnoods ff inleren en klaar vermoed ik.

p.s. altijd accu los met electrische werkzaamheden

Ik bedoelde het display van mijn climatronic, gebruikte een beetje scheef woord daarvoor. Excuus!

Voor iedereen die wilt weten wat ik bedoelde, ik heb een filmpje op youtube gevonden waar hetzelfde gebeurd(e): http://www.youtube.com/watch?v=yi2Tt240_f0

Probleem heeft zich ook niet voorgedaan met naar huis rijden btw, dus ben weer een tevreden mensch!

Bovenaan Onderaan