Leuke review,maar blijkbaar ben je nog steeds vol van je Megane RS zoals je in bijna elke review kan lezen.
Bij deze laatste begrijp ik niet goed wat hij in deze test komt doen,vermits de andere wagens eigenlijk als 2-zitters bedoeld zijn.
per se een nieuwe auto wil maar ondekt dat hij/zij een TT niet kan betalen.
Eh... het "polariserende conclusie" slot, is doorspect van sarcasme en foute stereo typen... Grappig trouwens dat je valt over de prijs grap en niet over de kappers/vrouwenauto grap.Beetje foute uitspraak als je het mij vraagt.
Net als mensen die zeggen dat mensen die een 3-serie 4 cylinder kopen beter geen BMW kunnen kopen als ze geen echte kunnen betalen.
Ja, maar dat is zowel de RCZ als de TT.en niet over de kappers/vrouwenauto grap.
Om serieus in te haken op je BMW opmerking: prijs en of ze het wel of niet kunnen betalen interesseert me niet. Hele auto als status symbool houding staat me totaal niet aan. Maar de laatste 3 serie die ik heb gereden (E46) is een verschrikkelijk hok met een 4 cylinder. Die kun je beter niet kopen inderdaad, zonde van je geld. Dan kun je veel betere auto's vinden zonder BMW logo. 3 serie (en kleiner) ben ik uberhaubt geen fan van, op de 330 en de M3 na. Maar dan zit je aan de 6 cylinders of groter. Overigens is de E92 nog te pruimen, liever de E46, de latere en huidige 3 en 4 serie vind ik niks. De 5 serie en groter is wel aardig maar te duur mijn inziens, zeker nieuw. Daar ook van mening dat je minimaal de 6 cylinder er in moet leggen of er niet aan beginnen.
Ja onbegrijpelijke turbo trend, alleen maar voor de testbank emissies en de bijtellingen. Gewoon zo´n mooie 6 in lijn, de 8 cylinder of de oudere 12 cylinder van de 7 serie. Niet de voordeligste in onderhoud, maar een 540i stond op het lijstje. Is uiteindelijk de Superb geworden.Idd als je al BMW rijdt dan een tenminste een 6 cylinder.
Bijna alle 4 cylinders van BMW en dan met name de E46 is van niet al te goede kwaliteit.
Daarom snap ik die downsizing bij BMW niet helemaal...ze zijn beter in het bouwen van 6 en 8 cylinder motoren dan die 'goedkope' 4 cylinders
Wat voor ellende heeft hij gehad met de TT? Mechanisch is het nog wel op te lossen, kom je in de electronica dan kan je beter je verlies nemen en het ding inruilen want dan kom je in de vervangings sfeer van dure onderdelen en het storings spook verdwijnt zelden helemaal uit de auto.Nou restwaarde's van de tt's valt best nog wel mee hoor!
Ik denk als je de nieuwe waarde's erbij pakt en dan kijkt wat ze bijv. na 3 jaar doen dat het procentueel elkaar niet veel ontloopt.
Het zijn immers allebei auto die maar een bepaalde doel groep aanspreekt. En tt's zijn echt geen heilige auto hoor als je dat soms denkt @Odin,mijn zwager heeft er 2 gehad en met allebei zeer veel ellende gehad. En trek dan je portomonai maar open!
Zelfs nog een terugroep actie geweest omdat bij hogere snelheden de achterkant de voorkant in ging halen. Inderdaad alleen te onderschijden door de kleur van de verlichting.Die eerste TT's hadden ook een fantastische wegligging, ze lagen op allemanieren op de weg, behalve de goeie.
Je kunt ook concluderen dat de Megane RS oncomfortabeler is dan de RCZ-R en de Audi TT een minder fijne stuurmansauto is. Het is maar hoe je een conclusie interpreteert. Met zowel jouw als mijn conclusie kan ik levenTja.. Leuk stukje, zeker. Maar de Megane RS zou dus beter rijden. De TT is over het geheel de betere auto kwa bouwkwaliteit en restwaarde.