Phatnoise MP3-speler gemonteerd.

richyk

Actief lid
Zoals de titel al zegt is de eerste aanpassing gedaan en wel op audiogebied ! Vandaag heb ik de Phatnoise HDD MP3-speler aangesloten en gemonteerd ! Apparaat heeft een 20GB harde schijf in de vorm van een cartridge welke d.m.v. een cradle en pc voorzien kan worden van heeeeeel veel muziek /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/super.gif

phatnoise1.jpg

phatnoise2.jpg

mfdwisselaar.jpg

Frankie

Actief lid
gaaf spul man !!! Vraag me alleen 1 ding af: waarom zit er zo'n ogenschijnlijk enorme behuizing om dat ding. Vanaf de foto's lijkt alsof de zijkanten ook hol zijn. Is dat allemaal voor koeling ??

en met welke muziek ga je gigabytes volpompen ?? /forum/images/graemlins/smile.gif

richyk

Actief lid
@Daniel, gekocht op Ebay voor 247 euro excl. wisselaarkabel.

@Frankie, zou inderdaad met koeling te maken kunnen hebben. Muziek wordt zeer divers. Je kunt allerlei playlists maken zoals Pop, Dance, Rock en natuurlijk Kids /forum/images/graemlins/grin.gif Je hebt met de Phatbox de mogelijkheid om door deze playlists of albums of artiesten te browsen.

Richyk.

Ik las jou post over de Phatnoise en het klinkt erg interesant alleen zit ik met een aantal vraagjes, ik hoop dat je me daar mee kunt helpen.

- Ben je nu na zo'n 9 maanden nog steeds tevreden met je aankoop.?

- Welke uitvoering van de Phatnoise heb jij, ik zie op hun website namelijk geen Skoda uitvoering, uiteraard staat er wel een VW uitvoering, dus mijn voorspelbare vraag is dan ook heb jij de VW uitvoering.?

- Hierboven zie ik staan dat jij de wisselaarkabel appart hebt gekocht, is dit een standaard wisselaarkabel zoals die ook bij bv. sony en pioneer wisselaars zit of is dat een kabel die specifiek bij die Fatnoise "wisselaar" hoort.?

- Als je bv een solisto koopt zit je aan limitaties.; max. 6 directories met 99 tracks wat neerkomt op zo'n 2gig. aan ruimte die nodig is hoe zit dit bij de Phatnoise.? (6CD's x 99 tracks = 594 nummers), (594 nummers x 3.5Mb = 2079Mb)

- De wisselaarkabel die moet uiteraard naar achter omdat dat de enigste locatie is waar de Phatnoise makkelijk toegankelijk is en goed weg te werken is, maar heb jij die kabel zelf door de auto getrokken of lag die er al of heb je dit laten doen ofzo.?

- Is de Phatnoise te bedienen via de Stream radio, ik verwacht het wel hoor maargoed ik denk ik vraag het toch maar even.

De reden dat ik deze vragen stel is omdat ik een Stream heb zonder MP3 punctie en dat mis ik toch wel.
Ik had al gezocht op het internet en het enigste makkelijke wat ik kon vinden was de Solisto alleen als je dat allemaal bij elkaar opteld zit je toch minimaal op de 300 Euro en sinds de Phatnoise goedkoper én veel meer opslag heeft is dat natuurlijk veel interresanter.

Ik hoop dat jij deze vraagjes voor mij kunt beandwoorden..

gr.
erwin.

Ad_O2

Lid
Goede vragen Erwin, ben ook zeer benieuwd naar het antwoord!
Ik krijg namelijk een Nexus en zit ook met dit idee te spelen, maar ik wil nog even afwachten wat de ervaringen hier zijn.

ad5000

Actief lid
Zeker goede vragen, maar aan de kleurstelling te zien en de chromen draaiknoppen, heeft Richyk een VW DVD systeem in zijn O2 zitten.

Toch zou voor de Nexus hetzelfde moeten gelden. Ook ik ben benieuwd naar zijn antwoorden.

Dutch4x4

Senior Member
Richy heeft nu z'n eigen Skoda-forum en komt hier niet meer, dus je kunt lang wachten op z'n antwoorden...

Is die Phatnoise trouwens niet hetzelfde als de Kenwood Music Keg?

Die KOS-A200 ziet er wel interessant uit, inderdaad.

Bovenaan Onderaan