Phone knop op de amundsen van O2 bj. mei 2010

thijskok

Senior Member
dames en heren,

Ik ben in bezit van een O2 greenline business line met de 570 euro kostende BT carkit.
Wat is nou de functie van de phone knop?:ahum:
Als ik hem in druk staat er mute op mijn display. Een collega met dezelfde carkit en een skoda er omheen gebouwd kan met die knop en display zijn telefoon bedienen.
De carkit is niet naderhand ingebouwd maar gemonteerd voor dat de ( lease auto) nieuw werd afgeleverd bij mij voor de deur.

thijs

jalex_h

Forumguru
Jouw collega heeft een nieuwere?
Dan zou er bij Traffic en bij hem TMC op het middelste knopje aan de rechterkant moeten staan.

Ik heb een Fabia 2 greenline uit 2011 met Amundsen.
Hier op heb ik aan de rechter kant TMC staan en aan de linker kant PHONE als ik op PHONE druk mute de radio en verder gebeurt en niets.
Kan iemand mij vertellen hoe ik er achter kom of de PHONE functie op mijn radio is geïnstalleerd?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Rallye

Forumguru
Kun je als je via bluetooth zoekt wel een carkit vinden? Zit er een bluetooth-module in (meestal onder de passagiersstoel)?

Ik heb 2 kastjes onder de bijrijdersstoel 1 zit vast en 1 ligt los. Staat er iets op waardoor ik kan zien dat het de bluetooth module is?

cortrans

Forumguru
Ik heb een Fabia 2 greenline uit 2011 met Amundsen.
Hier op heb ik aan de rechter kant TMC staan en aan de linker kant PHONE als ik op PHONE druk mute de radio en verder gebeurt en niets.
Kan iemand mij vertellen hoe ik er achter kom of de PHONE functie op mijn radio is geïnstalleerd?

Als je eerst geen verbinding gemaakt hebt met je telefoon via de bleutooth, zal er verder inderdaad niets anders gebeuren als de radio mute

ertromp

Forumguru
Ik heb 2 kastjes onder de bijrijdersstoel 1 zit vast en 1 ligt los. Staat er iets op waardoor ik kan zien dat het de bluetooth module is?

Als er een code op 1 van de kastjes staat die er zo uitziet: 5K0 035 730 G dan heb je een module die vanaf je stuurwiel te bedienen is. Wellicht staat er iets niet aangemeld in het systeem of is er een ander defect

Als er een code op 1 van de kastjes staat die er zo uitziet: 5K0 035 730 G dan heb je een module die vanaf je stuurwiel te bedienen is. Wellicht staat er iets niet aangemeld in het systeem of is er een ander defect
Bedankt, ik ga op onderzoek uit.

Rallye

Forumguru
1) Heb je naar een bluetooth-systeem gezocht vanaf je telefoon?
2) Misschien een fotootje van wat je onder de bestuurdersstoel aantreft?

Onder de bijrijdersstoel zit een airbagmodule en dit kastje.
fde903acf2a6a86ec13475e967ab1f87.jpg

Volgens mij heeft dit met de 12 v spanning te maken.

Rallye

Forumguru
Lijkt inderdaad een spanningsregelaar te zijn. Met je telefoon heb je ook geen bluetooth-apparaten gevonden? Dan wordt het tijd voor de Parrot. Het is overigens ook mogelijk een originele carkit te laten monteren. Aanbieders daarvan kun je op internet vinden.

Edit: Overigens zie ik dat ik eerder "bestuurdersstoel" geschreven heb, waar ik "passagiersstoel" had moeten schrijven. Een bluetoothmodule zit (indien aanwezig) vaak onder de passagiersstoel. Excuses.

Lijkt inderdaad een spanningsregelaar te zijn. Met je telefoon heb je ook geen bluetooth-apparaten gevonden? Dan wordt het tijd voor de Parrot. Het is overigens ook mogelijk een originele carkit te laten monteren. Aanbieders daarvan kun je op internet vinden.

Edit: Overigens zie ik dat ik eerder "bestuurdersstoel" geschreven heb, waar ik "passagiersstoel" had moeten schrijven. Een bluetoothmodule zit (indien aanwezig) vaak onder de passagiersstoel. Excuses.
Maakt niet uit ik heb onder beide stoelen gekeken.
Ik ben blij met de suggesties die ik op het forum heb gekregen.
Dan de parrot maar installeren en morgen langs de Skoda dealer voor de nav software.

Kevintje

Nieuw lid
Naar alle tevredenheid rijd ik nu een week in een octavia uit 2010. Graag wil ik hierbij mijn amundsen uitbreiden met bleutooth. Iemand nog een goedkoop adres? Hier in Uden kost dit 350 euro inclusief telefoon microfoon aansluiting maar dan wordt wel alles aangesloten

EdK

Forumguru
Hier in Uden kost dit 350 euro inclusief telefoon microfoon aansluiting maar dan wordt wel alles aangesloten
Tsja en als het dan niet naar behoren werkt kun je nog ff terugrijden en zeggen dat ze t onder garantie nog ff mogen aanpassen tot t wel naar behoren werkt........:lezen::pieker:

Bovenaan Onderaan