piair1982
Forumguru
Eigenlijk doe ik het in verkeerde volgorde. Eerst forummember worden. Dan ongeveer 2 jaar niets ermee doen en nu bijna elke dag wel wat.
Tsja dan hoort het voorstellen er ook bij :grin:
Ik ben Pierre, 27 jaar jong en alweer 3 jaar gelukkig getrouwd met mijn vrouw en heb samen met haar een wolk van een dochter van 5 maanden oud (vandaar ook de aanschaf van een combi).
Ben in 1998 begonnen als autopoetser bij Citroën in Arnhem. Na het behalen van mn HAVO diploma naar Driebergen gegaan om de studie aan de IVA te volgen. Daarop het Skoda Verkopers Project gevolgd.
Tussen 2003 tot 2007 als Skoda verkoper gewerkt bij Hegeman in Arnhem.
Daar ook een half jaar receptionist/magazijnman geweest.
Tegenwoordig in de computer verkoop. Acer Point Experience Center* in Utrecht op Hoog Catharijne (*soort Macstore maar dan alleen het merk Acer).
Maar auto's en met name Skoda blijft me buitengewoon interesseren.
Ooit terugkeren in de auto's sluit ik ook niet uit.
Nou mochten jullie nog wat willen weten... Just let me know! :grin:
Tsja dan hoort het voorstellen er ook bij :grin:
Ik ben Pierre, 27 jaar jong en alweer 3 jaar gelukkig getrouwd met mijn vrouw en heb samen met haar een wolk van een dochter van 5 maanden oud (vandaar ook de aanschaf van een combi).
Ben in 1998 begonnen als autopoetser bij Citroën in Arnhem. Na het behalen van mn HAVO diploma naar Driebergen gegaan om de studie aan de IVA te volgen. Daarop het Skoda Verkopers Project gevolgd.
Tussen 2003 tot 2007 als Skoda verkoper gewerkt bij Hegeman in Arnhem.
Daar ook een half jaar receptionist/magazijnman geweest.
Tegenwoordig in de computer verkoop. Acer Point Experience Center* in Utrecht op Hoog Catharijne (*soort Macstore maar dan alleen het merk Acer).
Maar auto's en met name Skoda blijft me buitengewoon interesseren.
Ooit terugkeren in de auto's sluit ik ook niet uit.
Nou mochten jullie nog wat willen weten... Just let me know! :grin: