PIAIR1982 al ruim 2 jaar lid maar nog niet voorgesteld...

piair1982

Forumguru
Eigenlijk doe ik het in verkeerde volgorde. Eerst forummember worden. Dan ongeveer 2 jaar niets ermee doen en nu bijna elke dag wel wat.
Tsja dan hoort het voorstellen er ook bij :grin:

Ik ben Pierre, 27 jaar jong en alweer 3 jaar gelukkig getrouwd met mijn vrouw en heb samen met haar een wolk van een dochter van 5 maanden oud (vandaar ook de aanschaf van een combi).

Ben in 1998 begonnen als autopoetser bij Citroën in Arnhem. Na het behalen van mn HAVO diploma naar Driebergen gegaan om de studie aan de IVA te volgen. Daarop het Skoda Verkopers Project gevolgd.

Tussen 2003 tot 2007 als Skoda verkoper gewerkt bij Hegeman in Arnhem.
Daar ook een half jaar receptionist/magazijnman geweest.

Tegenwoordig in de computer verkoop. Acer Point Experience Center* in Utrecht op Hoog Catharijne (*soort Macstore maar dan alleen het merk Acer).

Maar auto's en met name Skoda blijft me buitengewoon interesseren.
Ooit terugkeren in de auto's sluit ik ook niet uit.

Nou mochten jullie nog wat willen weten... Just let me know! :grin:

corsaar

Senior Member
Hoi Piair, leuk verhaal over je Carrière, met 125 berichten
ben je geen leek meer op het Forum, al een aantal van je berichten gelezen
en ik dacht wat zit daar achter.

2fast4you

Actief lid
Jij ook welkom! Wel raar iemand verwelkomen terwijl ik zelf net lid ben.. :tongue:

Zie trouwens dat je in Wageningen woont. Ik ben daar geboren en heb er een paar jaartjes gewoond.

Wasmachineman

Forumguru
Hé Piair, welkom hier vanaf een Acer Extensa 5235! :icon_smile_dead:
Ik kan wel begrijpen dat je een terugkeer in auto's niet uitsluit.
Maar dan ben je nu in je huidige baan niet niet helemaal op je plek waarschijnlijk?!

Bij mij kriebelt het ook vaak als het om auto's gaat.
Alleen zal ik waarschijnlijk niet meer teruggaan in de verkoop hiervan.
Ik heb dit forum als afreageerplek gevonden.:super:
En mijn huidige baan is veel te leuk om te verlaten voor een andere baan.

Succes verder en tot ziens op het forum.

Hetzer

Forumguru
nou welkom dan na 2 jaar pierre :aangenaam:,

hier staan thuis, allemaal Acer computers, nu bezig op de mini aspire/one van mijn vrouw

gr

Michel aka Hetzer

piair1982

Forumguru
Dankjewel allemaal,

Dus wie een computerprobleem of vraag heeft, mag van alle merken zijn, die kan ook mij om raad vragen:2133:

piair1982

Forumguru
Hé Piair,...
Maar dan ben je nu in je huidige baan niet niet helemaal op je plek waarschijnlijk?!
...

Ik heb het op zich wel naar mijn zin. Maar ja als er benzine/diesel in je bloed stroomt... Ik sluit het dus niet uit als ik een aanbieding zou krijgen die mij aanspreekt. Vandaar dus:grin:

Wasmachineman

Forumguru
Tja, dan ontkom je er niet aan! We horen wel waar je terecht komt dan! En die IVA opleiding is niet niets. Voorlopig nog veel succes bij Acer.

Trucker

Actief lid
Piair leuk dat je jezelf toch nog voorsteld hier, en weet wat je zegt straks mag
je al onze computer problemen oplossen.

Gieliovd

Forumguru
Bedankt voor het voorstellen Pierre!

Leuk verhaaltje en duidelijk dat je de auto's wel weer in gaat op termijn.

Eerst eens ergens anders neuzen!

Ik heb zelf een Acer gekocht in Australië een tijdje geleden, ding gaf het na een paar weken op. Fijne reclame ;) Veel specs voor je geld, maar kwaliteit... ik ben niet langer overtuigd ;)

Wat heeft je trouwens doen besluiten Skoda links te laten liggen (qua baan)?

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb zelf een Acer gekocht in Australië een tijdje geleden, ding gaf het na een paar weken op. Fijne reclame ;) Veel specs voor je geld, maar kwaliteit... ik ben niet langer overtuigd

Tja, jou kennende zal geen enkele laptop het lang uithouden met al die motortrips, woestijnen, bergpassen etc waar je geweest bent de laatste tijd! :smirk:

corsaar

Senior Member
Ja piar1982 riskant om een merk te noemen
je heb zo maar een eigen klachtenlijn, gelukkig is
dit een skodaforum. En ik laat me niet over de Acer uit !!

Gieliovd

Forumguru
Ach ik spring altijd voorzichtig om met het materiaal Frank :D

@Corsaar: ik gebruik Pierre niet als klachtenkanaal hoor ;)

Steve

Senior Member
Welkom Pierre.

Ik las dat je bij Hegeman Arnhem hebt gewerkt en misschien zelfs wel toen ik mijn auto heb gekocht toendertijd.
Tot wanneer 2007 was je daar werkzaam ?
Ik heb mijn O2 rond oktober 2007 besteld ongeveer.

piair1982

Forumguru
Ik was tot eind augustus 2007 daar werkzaam.

Of er nou Acer opstaat of HP of DELL etc. dat maakt niet uit. Nu heb ik goede ervaring met Acer, ook met de aftersales. Dus garantie afhandelingen. Die verlopen goed.

Maar als ze sneuvelen hoor je dat tien keer sneller dan als ze gewoon blijven werken. Tsja wat dat betreft net zo als bij een automerk of koelkastmerk en ga zo maar door:grin:

wimv

Actief lid
@piair1982: Hegeman Arnhem ! Dus daar ken ik je denk ik van. Volgens mij hebben we samen daar eens foto albums bekeken. Kan dat kloppen of haal ik nu 2 personen door elkaar ?

piair1982

Forumguru
nou als dat voor september 2007 gebeurt is dan zou het kunnen kloppen.
Tussen febr 2003 tot en met aug 2007 zat ik daar.

Bovenaan Onderaan