Piepend geluid

Ja het is een tijd rustig geweest met mankementen, maar nu heb ik wel weer een dingetje...

Ik vermoed zelf de drukgroep, maar... Ik hoop dat jullie misschien nog wat input hebben...

Het volgende:

- Motor UIT ---> Geen problemen om in een versnelling te schakelen, zowel met als zonder koppelingspedaal ingetrapt. (Wel een beetje blikkerig geluid, nooit eerder op gelet eerlijk gezegd, ik schakel nooit als de motor uit staat)
- Motor starten ---> Piepend geluid wanneer koppelingspedaal niet is ingetrapt. Geluid verdwijnt bij minimaal intrappen koppelingspedaal.
- Motor AAN ---> Koppelingspedaal volledig ingetrapt, veel moeite om in een versnelling te schakelen (soms zelfs met 'tandjes poetsen')
- Motor AAN ---> Koppelingspedaal volledig ingetrapt en in eerste versnelling, blijft licht rollen (ook geprobeerd gaspedaal in te trappen, maar Faab blijft wel op z'n plek staan)
- Motor AAN ---> stilstand, 5de versnelling, koppelingspedaal op laten komen... Gaat lang goed, maar aan het einde van het omhoog laten komen van het pedaal valt motor uit.
- +/- 70 km/u rijden, gaspedaal los en vervolgens volledig intrappen geeft geen overtoeren zonder dat snelheid omhoog gaat. (zowel versnelling 3 / 4 / 5)
- Stilstand, 2de versnelling, prima op te trekken vanuit stilstand.

Ja, dat was het volgens mij even... Ik ben benieuwd naar jullie mening :)

Bovenaan Onderaan