Pinker blijft branden na Xenon upgrade

evers

Nieuw lid
Dag allemaal,

Ik heb deze voormiddag mijn H7 lampjes vervangen door een ombouw-xenon-kitje (via Antera). Bij het testen was alles in orde, maar daarstraks kom ik thuis en stel ik vast dat mijn rechterpinklicht constant blijft branden. Als ik dan de pinker aan die kant opzet, pinkt al de rest supersnel omdat hij detecteert dat die lamp ontbreekt, maar die blijft gewoon constant branden.

Ik heb nu mijn batterij afgekoppeld om te voorkomen dat die leegloopt, maar als iemand een idee heeft van de oorzaak, alles hint zijn welkom.

Ik dacht dan het lampje eruit te halen om leegloop te voorkomen, maar ik krijg dat lampje er niet uit. Ik draai het een kwartslag, maar daar zit een plastieken pin in de weg om die eruit te trekken :s

evers

Nieuw lid
Als iemand al advies heeft over hoe je het pinklicht eruit kan halen, dat zou al een pak schelen.

Ik draai maar rond, het lampje zit helemaal los in de sokkel, maar ik krijg het niet naar achter getrokken door een plastieken buisje waar de vijs inzit voor de koplamp op z'n plaats te houden.

Antera

Donateur
Erg vreemde situatie. Heb je ergens de aansluiting van de xenon niet goed geplaatst? Ik zou zegge verwijder de stekker van de xenon eens die je gekoppeld hebt in de lampfitting. Het feit is dat beide gescheiden zijn vanaf de BCM en dit op elkaar geen invloed zou mogen hebben. Lastig oordelen nu wat er mis gaat.

Dit is de eerste keer dat ik dit tegenkomt. Nu word het zaak om zaken uit te sluiten eerst om daarmee de oplossing te kunnen vinden.

evers

Nieuw lid
Ik ga morgen de originele halogeen lampjes terug steken, en als de fout blijft ga ik eens naar de garage...

Bovenaan Onderaan