Red Devil
Actief lid
heb sinds vandaag een nieuwe auto radio
namelijk de Pioneer AVH-P5900DVD![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
echt super mooi ding.. met dvd uiteraard.. heb heb vandaag gekocht en meteen inbouwen natuurlijk.. maar ik kwam tot de conclusie dat er iets niet helemaal goed zit, want.. als ik mijn achterspeakers aansluit dmv tulp die op een versterker aansloten zit, doen deze niks, zodra ik deze tulp op de voorspeakers uitgang plaats doen ze het achter wel.. ook doet de sub het dan.. beetje vreemd nog dus, maar het zou misschien in het kabeltje liggen volgens de verkoper.. dus die ging die opnieuw bestellen (wat me beetje vaag lijkt, maargoed)
ook "klapt" alles.. als ik van radio naar cd/dvd ga, of op de radio naar een andere zender.. elke keer weer "Klap!"
en als ik de auto start komt het geluid van de 'dynamo?' over de speakers heen, wat dus een enorm irritante pieptoon geeft die mee gaat op de hoeveel gas die je geeft:crazy:
al met al er moet dus nog een en ander aan gebeuren.. maar voor de rest een mooi apparaat.. kost wat.. maar dan heb je ook wat![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
PS: ik zal kijken of ik morgen wat foto's kan maken!:smirk:
![yuk.gif :tongue: :tongue:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/yuk.gif)
![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
echt super mooi ding.. met dvd uiteraard.. heb heb vandaag gekocht en meteen inbouwen natuurlijk.. maar ik kwam tot de conclusie dat er iets niet helemaal goed zit, want.. als ik mijn achterspeakers aansluit dmv tulp die op een versterker aansloten zit, doen deze niks, zodra ik deze tulp op de voorspeakers uitgang plaats doen ze het achter wel.. ook doet de sub het dan.. beetje vreemd nog dus, maar het zou misschien in het kabeltje liggen volgens de verkoper.. dus die ging die opnieuw bestellen (wat me beetje vaag lijkt, maargoed)
ook "klapt" alles.. als ik van radio naar cd/dvd ga, of op de radio naar een andere zender.. elke keer weer "Klap!"
en als ik de auto start komt het geluid van de 'dynamo?' over de speakers heen, wat dus een enorm irritante pieptoon geeft die mee gaat op de hoeveel gas die je geeft:crazy:
al met al er moet dus nog een en ander aan gebeuren.. maar voor de rest een mooi apparaat.. kost wat.. maar dan heb je ook wat
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
PS: ik zal kijken of ik morgen wat foto's kan maken!:smirk: