Pioneer AVH-P5900DVD gekocht

Red Devil

Actief lid
heb sinds vandaag een nieuwe auto radio:tongue: namelijk de Pioneer AVH-P5900DVD:D
echt super mooi ding.. met dvd uiteraard.. heb heb vandaag gekocht en meteen inbouwen natuurlijk.. maar ik kwam tot de conclusie dat er iets niet helemaal goed zit, want.. als ik mijn achterspeakers aansluit dmv tulp die op een versterker aansloten zit, doen deze niks, zodra ik deze tulp op de voorspeakers uitgang plaats doen ze het achter wel.. ook doet de sub het dan.. beetje vreemd nog dus, maar het zou misschien in het kabeltje liggen volgens de verkoper.. dus die ging die opnieuw bestellen (wat me beetje vaag lijkt, maargoed)
ook "klapt" alles.. als ik van radio naar cd/dvd ga, of op de radio naar een andere zender.. elke keer weer "Klap!"
en als ik de auto start komt het geluid van de 'dynamo?' over de speakers heen, wat dus een enorm irritante pieptoon geeft die mee gaat op de hoeveel gas die je geeft:crazy:

al met al er moet dus nog een en ander aan gebeuren.. maar voor de rest een mooi apparaat.. kost wat.. maar dan heb je ook wat:)

PS: ik zal kijken of ik morgen wat foto's kan maken!:smirk:

Gieliovd

Forumguru
Mooi spul man, ik help je wel even:

avh-p5950dvd_rc_l@070129@l.jpg

Wat betreft die storingen, laat je écht niet afzetten hoor! Dat moet gewoon goed zijn. Voor dat geld! Desnoods leveren ze maar een nieuwe. Wees snel, resoluut en niet te flexibel wat zulke dingen aangaat.

Het apparaat heeft gewoon wat. Wordt het nu opgelost, wie weet over een paar maanden.

Red Devil

Actief lid
haha dankje!
maar zal morgen nog even foto maken hoe het er bij mij uit ziet.. heb namelijk ook nog telefoonhouders/carkit er boven.. best wel vol eigenlijk.. majah..

hij zou maandag meteen bellen voor die kabel, om dat te proberen.. anders zet ik mijn auto daar wel neer en lost die dat maar op;)
met dat geluid van de dynamo zal een of ander ontstoorings filter in moeten? wat ik gehoord heb..

tlpeter

Actief lid
Het klappen en meefluiten van de dynamo is alleen maar een slechte massa of helemaal geen massa

Je moet echt een hele goede massa hebben

Red Devil

Actief lid
Het klappen en meefluiten van de dynamo is alleen maar een slechte massa of helemaal geen massa

Je moet echt een hele goede massa hebben

de massa is toch gewoon de (-) in die bos kabels? die zit uiteindelijk aan de massa aangesloten toch?:crazy: daar is verder niet veel aan te veranderen..
maar ideeën zijn altijd welkom:grin:

ik heb ook nog ff gauw wat fototjes kunnen maken.. dus bij deze..

PS: over die houder van de Mio PDA.. ik ga denk ik de pda met navigatie verkopen.. en heb ook nog een portable dvd speler die ik ga verkopen.. en dan een gps module bij deze radio kopen, zodat ik hier navigatie op kan doen.. maar daar ben ik nog niet helemaal over uit..

Bijlagen

• DSCF0857 (Small).JPG
    DSCF0857 (Small).JPG
    35 KB · Weergaven: 39
  • DSCF0858 (Small).JPG
    DSCF0858 (Small).JPG
    37,7 KB · Weergaven: 34
  • DSCF0861 (Small).JPG
    DSCF0861 (Small).JPG
    38,5 KB · Weergaven: 44
  • DSCF0866 (Small).JPG
    DSCF0866 (Small).JPG
    35,6 KB · Weergaven: 39
  • DSCF0871 (Small).JPG
    DSCF0871 (Small).JPG
    31,5 KB · Weergaven: 43

Gieliovd

Forumguru
Hééé I am legend!

Tja, als je navigatie op dit ding kan doen, ik dacht dat je dat al had, dan zou ik dat meteen doen!

Even kijken of je er een universele navigatiemuis voor kan krijgen.

Hoe werkt dat dan? Kun je de kaarten erin laden? SD?

nomad

Senior Member
ff een offtopic vraag, maar waarom rij je rond met 3 pda's ? je kan toch alles met die Touch doen ? Lijkt me een potentieel doelwit voor autokrakers. Als die al die houders zien, komen ze echt wel even zoeken.

Desperado

Forumguru
en heb ook nog een portable dvd speler die ik ga verkopen..
Als dat zo'n geval is die je aan de rugleuning kunt hangen voor achterin weet ik er misschien wel een liefhebber voor.
Ziet er allemaal netjes uit verder!

EdK

Forumguru
Als ik dan je brodit houders allemaal zie zitten op je dashboard en de parrot dan denk ik dat ik dan toch voor de AVIC X3 was gegaan !! Dan had ik alle dingen in een gehad
Dus Radio / DVD / GPS en bluetooth telefoneren !! en toch inklapbaar beeldscherm zoals je nu ook hebt ! Maar dat is mijn bescheiden mening !

De massa kan een draad zijn maar ook meteen een blank deel metaal van je auto !
Want je massa draad van je accu zit ook op je chassis afgewerkt !!
http://www.pioneer.nl/nl/products/10/20/241/AVIC-X3/index.html

EdK

Forumguru
Dat er dan geen standaard Bleutooth op zit voor dat geld vind ik dan weer jammer bij die X3.

De AVIC D3 dubbelbin, dat is ook fantastisch spul.

Whaha, check dit, slaat acht op Red Devil:

http://www.pioneer.nl/nl/campaign/products/news/avicd3.html

Die dubbel din is wel leuk maar dan zit dat scherm weer in het zicht en dus weer diefstal gevoeliger !
En die X3 klapt het scherm de radio unit in , dus zie je niet als je geparkeerd staat !!

Bovenaan Onderaan