Krijg in januari een nieuwe O2 met een pioneer Avic 3BT. Het blijkt dat als je een nieuw adres wil invoeren, de auto stil moet staan met de handrem aangetrokken. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe is dit eventueel te omzeilen.
Ik heb nu de HD3BT en had tijdelijk een 3BT omdat de andere in Backorder stond.
Op de Nederlandse (wellicht de gehele europeese) editie is die blokkering er niet is mij verteld. De Amerikaanse versie heeft dit wel. Pioneer zelf zegt dat adressen invoeren en dvd kijken terwijl je rijdt niet mogleijk is, maar dat is dus wel mogelijk. Bij neide versies lukt zowel het invoeren van een ander adres en zelf het kijken van een dvd is mogelijk tijdens het rijden.
(Nu aub geen reakties dat dit gevaar oplevert, dat snap ik zelf ook, Maar mijn versie heeft een gescheiden kanaal, waarmee ik 2 schermpjes achterin kan aansluiten en dus voor kan navigeren, radio of via de HD muziek kan beluisteren en de kids achterin tegelijkertijd dvd kunnen kijken)
Er zijn echter wel schema's waarmee een aarding van een kabel het mogelijk maakt om beveiligde systemen werkend te maken, maar dit is naar mijn mening voor systemen die hier uitgeleverd worden niet nodig.
wel even een tip, de ontvangst van het telefoongeluid bij de ontvanger kan slecht zijn, een zwanenhals microfon biedt de oplossing, althans bij mij.
Veel plezier met dit toffe systeem.