Pioneer Avic F900BT in Superb II

Wie heeft er ervaring met het monteren van een Pioneer Avic F900 in een superb II ??
Is er al een canbus interface verkrijgbaar of is deze van een O2 te gebruiken ??

Ik heb al vernomen dat het systeem nogal conflicteert met o.a. P.D.C. en Clima, Iemand al ervaring ??

breef

Lid
Geen ervaring maar ik denk dat je wat functies gaat missen... oa bluetooth als je die voorbereiding hebt? En als je het soundsystem hebt kan het ook niet heb ik begrepen.

Ik kies om die redenen ook voor een brodit oplossing met navi, zie ander topic hier

octaviabas

Senior Member
Geen ervaring maar ik denk dat je wat functies gaat missen... oa bluetooth als je die voorbereiding hebt? En als je het soundsystem hebt kan het ook niet heb ik begrepen.

Ik kies om die redenen ook voor een brodit oplossing met navi, zie ander topic hier

de BT is de naamgeving geeft aan dat er Blauwtand opzit

Lijkt me sterk dat Pioneer zelf geen oplossing hiervoor heeft, he canbus systeem bestaat al even
P.D.C zou kunnen , als het geluid nu over de radio gaat.
Qua Clima , lijkt me het raar , die regel je toch niet via de radio ?

heeft Skoda NL hier geen antwoord op?,
(zal wel niet , want de dealer keek mij ook raar aan toen ik om comfort knippers vroeg 1xtikken 3xknipperen)

breef

Lid
Ik begreep dat de digitale versterker van het soundsystem alleen door een bolero/columbus aangestuurd kan worden... en het BT verhaal bedoel ik mee dat in de bolero/columbus je al je bluetooth settings doet en tevens phonebook beheerd etc. ik heb geen idee of dit allemaal compatible is met andere merken :-S

de BT is de naamgeving geeft aan dat er Blauwtand opzit

Lijkt me sterk dat Pioneer zelf geen oplossing hiervoor heeft, he canbus systeem bestaat al even
P.D.C zou kunnen , als het geluid nu over de radio gaat.
Qua Clima , lijkt me het raar , die regel je toch niet via de radio ?

Ja..... can-bus bestaat inderdaad al even, alleen de "taal" die gesproken wordt is ff anders, en pdc, clima, e.d. communiceren met de bolero, columbus, e.d.( lees: geven afstand aan van pdc, en instellingen clima in het beelscherm)
Dus ik heb hiermee geen antwoord op mijn vraag of er al ervaring is met het monteren van een P Avic F900

heeft Skoda NL hier geen antwoord op?,
(zal wel niet , want de dealer keek mij ook raar aan toen ik om comfort knippers vroeg 1xtikken 3xknipperen)

Comfort knipperen op een O1 ????

ja , mijn "basis"uitvoering heeft dat niet , en dat vind ik wel handig.

Al heb je de duurste uitvoering, een O1 heeft nooit, en zal nimmer comfortknipperen hebben of krijgen,(af-fabriek) en niet zoals de O2, Fabia en S2 centraal geregelde electronica voor o.a. de richting aanwijzers. :xyxthumbs:

Dus het raar kijken van je dealer, was misschien toch niet zo raar

octaviabas

Senior Member
dan gaan we even op de duitse forums zoeken hoe het te maken :santa:

golf 4 van mijn collega heeft het tenslotte wel (en ik zie geen verschil eigenlijk tussen die 2)

Bovenaan Onderaan