Pioneer AVIC-F930BT - korting voor "Verrassend Skoda" leden

Witte Yeti

Actief lid
Voordeel op Pioneer navigatie

Audio, telefoon en navigatie, ze zijn bijna niet meer weg te denken uit onze auto. VerrassendŠKODA-leden profiteren nu van 30% korting op de Pioneer AVIC-F930BT. Dit zeer uitgebreide en complete multimedia/navigatiesysteem is voorzien van een afneembaar bedienpaneel voor diefstalpreventie en kan met een adapterpaneel naadloos in uw ŠKODA-dashboard worden ingebouwd. Wel zo mooi!

Specificaties Pioneer AVIC-F930BT
- Royale 6,1 inch monitor
- Geintegreerde Parrot bluetooth handsfree carkit
- DVD-videoweergave
- Audio- en videoweergave, bediening en laadstroom voor een iPod of iPhone via het Pioneer-systeem (benodigde adapterkabel is een optie a € 39,-)
- MP3- en WMA-muziekweergave vanaf een USB-stick
- Kaartdekking West- en Oost-Europa
- Afneembaar bedienpaneel voor diefstalpreventie
- Met de (als optie verkrijgbaar) canbus adapter wordt bediening via een multifunctioneel stuurwiel mogelijk. Bij de Yeti, Octavia en Superb wordt daarmee tevens informatieweergave van een volautomatische airco en/of parkeersensoren via het Pioneer display mogelijk.
De prijs van dit systeem is normaal gesproken € 999,-, maar als VerrassendŠKODA lid betaalt u slechts € 696,-.
Prijzen inclusief inbouw, canbus adapter en montagepaneel

Fabia & Roomster € 965,-
Yeti € 990,-
Ocatavia € 1.029,-
Superb € 952,-
Meerprijs voor auto's met een start-stop systeem € 30,-
Actie loopt zolang de voorraad strekt.

MarcoO2

Forumguru
Ik zag 'm inderdaad. Mooi ding, en verhoudingsgewijs prima geprijsd. Zeker met de CANBUS-adapter een serieuze optie voor als mijn Columbus gejat zou worden!

MarcoO2

Forumguru
dat zet mijn opmerking "relatief goed geprijsd" (was bedoeld in relatie tot de Columbus) ineens in een héél ander licht! ;)

Witte Yeti

Actief lid
Wereld aanbieding..
Dat toestel koop je voor 619 euro.. bij de dealer voor 696..
Daarnaast komt er binnenkort een opvolger de F940BT ik gok dat ze inderdaad nog een hoop van die toestellen op voorraad hebben en er vanaf willen..
Ow en als je bij Athlon least betaal je 839 (ex BTX) en komen ze op locatie inbouwen (dan zal het waarschijnlijk ook in 1x goed gebeuren..)

Ik weet niet of de prijs van Verrassend Skoda een echt interessante prijs is, maar het is inclusief inbouw, canbus adapter en montagepaneel.
Bij de prijs van €619,- komt dat er nog bij.

Bakkertje

Forumguru
Ik weet niet of de prijs van Verrassend Skoda een echt interessante prijs is, maar het is inclusief inbouw, canbus adapter en montagepaneel.
Bij de prijs van €619,- komt dat er nog bij.

Adapter kost zo'n 39 euro, inbouwen is vaak voor 100 euro voor elkaar.. blijft er nog zo'n 200 euro voor klein materiaal..

EdK

Forumguru
En hoe goed is Pioneer met zijn kaart update's ??
Net zo goed als VW of JVC of ............

Kwa BT en geluidervaring twijfel ik niet over Pioneer, dat zit wel goed
Maar kwa navigatie en dan vooral de kaart update's daar heb ik me tijfels over

TL@

Forumguru
Op de Pioneer staat gewoon iGO navigatiesoftware, de beveiliging is dus niet zo vet en kaarten komen elk kwartaal uit en zijn veel beter up-to-date dan die van de Columbus gebruik zelf een iGO navigatie op een losse Becker omdat de Columbus zo hopeloos is.

Fabia86

Actief lid
Ik had eigenlijk wel een velgen+zomerbanden actie verwacht. Is de navigatie daarvoor in de plaats gekomen?

Witte Yeti

Actief lid
Grapje hoor....als je de mailing van Verrassend Skoda volgt, dan weet je dat er dit jaar nog geen bandenactie is geweest.

Bovenaan Onderaan