Pioneer f960DAB

G

gerard99

Onlangs heb ik in mijn Fabia een Pioneer f960DAB laten installeren.
Prima tevreden ook met het DAB geluid.
Wel aandachtspunt is dat in de documentatie overal staat dat navigatie ook 3d gebouwen heeft.
Dat klopt alleen voor oost Europa en niet voor de gebruikelijke landen.
Al diverse keren met de helpdesk van Pioneer contact gehad, maar ze wuiven het gewoon weg dat het niet bij dit apparaat hoort terwijl het er nadrukkelijk bijstaat.
Dat is dan toch weer geen prettig gevoel bij een toch behoorlijke investering.

EdK

Forumguru
Allereerst gefeli met de pioneer, maar staar je niet te veel blind op die 3D gebouwen
Bij Zenec 2011D hebben ze deze software voor de gebouwen ook en is apart aan te schaffen voor erg weinig
En heb het toendertijd ook via hun site aangeschaft en geinstald maar valt me in principe vies tegen.
Ja je ziet opeens 3D gebouwen in stadse gebieden opdoemen maar om nou te zeggen je herkent het gebouw van het plaatje met het werkelijke...... neuhhhhh niet echt.
Soms kloppen de verhoudingen plaatje / werkelijkheid niet eens, dus zie het niet als een gemis op je pioneer

bonyuri

Actief lid
Ik had op mijn Pioneer F20BT ook 3D gebouwen.
Dit werkte alleen in de grote steden bij "landmarks" (Amsterdam Arena, Nederlandsche Bank, etc)

Overigens, ik zie het nergens op de website bij de specificaties bijstaan?

G

gerard99

Dat het niet de meest natuurgetrouwe weergave is wil ik beste geloven, maar ik vindt het altijd vervelend als een leverancier er zo makkelijk mee weg komt om iets gewoon niet te leveren.
hieronder de link en het stukje waar steden in 3d echt staat aangevinkt.

http://www.pioneer.eu/nl/products/25/111/241/AVIC-F960DAB/specs.html

• Points of Interest (POI)10 miljoen

• Steden in 3D
    yes.png

• AVICSYNC (+)
    yes.png

• TMC verkeersinfo-ontvanger
    yes.png
    , ingebouwde RDS-TMC

Bovenaan Onderaan